Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Jeg har en på 1,5 år, som jeg trodde kunne ha parkdressen hele høsten-men den gang ei. Og nå er jo såklart alle som var på salg utsolgt! Jeg vil ha en god dress, tenker Troll, reima eller reflex. Sistnevnte er jo betydlig billigere. Han har skallbukse+jakke fra pop, som jeg er veldig fornøyd med, men han trenger vel en dress også i bhg? Hva ville dere anbefallt? Jeg vil helst ikke kjøpe en som koster skjorta, men likevel er god. Ville dere da evt kjøpt brukt? jeg har en til som skal arve dressen året etter også :/
Jenny251210 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Holder jo med det du har + regntøy.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 han bruker det som regntøy i bhg også, siden de er vannsøyle på 10 000. holder det med bare det settet da?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Vi har hatt alle typene. Reflex liker jeg ikke, barna ble klamme på innside, og nettingforet gjorde vanskelig å ta den på uten at det stakk ut ved føttene. Troll var tung, veldig tung, og dessuten en merkelig passform med stor saggerompe og kjedelig design. Reima har vi bare hatt gode erfaringer med, men det skal jo ofte en del til å finne en på salg som ser grei ut i mønsteret. Hadde valgt reima om det stod mellom disse. Men jeg vil gjerne anbefale Ticket to heaven, de er minst så så gode som reima syns jeg.
Vossafår Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 30% på reima høstdress på www.petterogpia.com :-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 http://www.familiebutikken.no/barneklaer/varkampanje-regntoy-og-ull.html?p=2v - her er en del tilbud på troll.. https://www.barnihagen.no/category.html/parkdress her og http://komplettfritid.no/nettbutikk/bekledning/barn-junior/parkdresser?brand=reima&orderby=createdasc Name it og kappahl skulle være bra leste jeg.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Jeg kjøpte Name It sytes den virket veldig bra! Myk og god uten strikk i livet og uten tung gummi. Kommet veldig godt ut i diverse tester og koster ca 700 kr
Nirgal Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Her kjøpte vi Ticket to Heaven på ellos til 450,- og meget fornøyd, både med varmen og vanntetthet! så pluss i boka for TTH
3 er nok! Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 (endret) Vi er mest fornøyd med reima og ticket to heaven her i heimen, hvertfall. Hør med barnehagen om de synes det er nødvendig med parkdress. Har du vært innom Fretex, f.eks? Vi har tre av alt regntøy og vinterfesten, men gidder ikke kjøpe tre dyre sett, så jeg titter innom Fretex ved anledning og finner ofte merkedresser der. F. Eks har jeg kjøpt ticket parkdress til 89 kroner og helly Hansen regnbukse og jakke til 39 kr delen. Fint og helt:) Endret 2. september 2012 av perlefisken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå