Gå til innhold

Hodepinen fra helv.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet hele helgen, dagen i dag med en ubeskrivelig hodepine.

Har hatt migrene i mange år, men siste årene hatt sjeldne anfall.

Nå ligger jeg på sofaen og synes mest synd på meg selv. Akkurat fått ungene i seng og mannen på jobb.

Noen som har peiling på akupressur eller lignende som kan funke?

Exedrine'n min har liten effekt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har jobbet hele helgen, dagen i dag med en ubeskrivelig hodepine. Har hatt migrene i mange år, men siste årene hatt sjeldne anfall. Nå ligger jeg på sofaen og synes mest synd på meg selv. Akkurat fått ungene i seng og mannen på jobb. Noen som har peiling på akupressur eller lignende som kan funke? Exedrine'n min har liten effekt:(

Har du prøvd imigran nesespray? Den er effektiv på min migrene:)

Sitter akkurat med øyemigrene, er ikke så ille, da det bare er synet som blir svekket pga sikksakksyn..

Ellers, hvis du f.eks har paralginforte i hus, så kan det hjelpe hvis du tar en av den og to paracet- ja, en hestedose, men akk.. så virkningsfull;-)

Skrevet

1 gram paracet + 400 mg ibux (hvis du ikke er allergisk)

+ ispose på nakken.- Litt frisk luft og mye vann.

God bedring! Hodepine er forferdelige greier

Skrevet

Stakkars.

Hatt migrene i årevis selv. Ved de verste tilfellene, der hodepinen er et rent smertehelvete, er en god dose Ibux det eneste som fungerer for meg + mørke og hvile selvfølgelig.

God bedring!

Skrevet (endret)

1 paracet 500 og 1 ibux 400. Legg deg på rommet med helt mørkt, vinduet oppe, dra dyna nesten over hodet, hvil noen timer. Det funker for meg. Prøv å spis litt først om du ikke har fått ned noe på en stund.

God bedring!! Vet at det er grusomt, har hatt det selv fredag - nå, men er litt bedre nå.

Endret av moota m storesøster&lillebror
Skrevet

Punkt nr 4 på bildet på linken. Å presse i tinningen og ved starten av øyebrynet kan også funke (bilde nr 3 og 1?).

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...