Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Har jobbet hele helgen, dagen i dag med en ubeskrivelig hodepine. Har hatt migrene i mange år, men siste årene hatt sjeldne anfall. Nå ligger jeg på sofaen og synes mest synd på meg selv. Akkurat fått ungene i seng og mannen på jobb. Noen som har peiling på akupressur eller lignende som kan funke? Exedrine'n min har liten effekt:(
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Har jobbet hele helgen, dagen i dag med en ubeskrivelig hodepine. Har hatt migrene i mange år, men siste årene hatt sjeldne anfall. Nå ligger jeg på sofaen og synes mest synd på meg selv. Akkurat fått ungene i seng og mannen på jobb. Noen som har peiling på akupressur eller lignende som kan funke? Exedrine'n min har liten effekt:( Har du prøvd imigran nesespray? Den er effektiv på min migrene:) Sitter akkurat med øyemigrene, er ikke så ille, da det bare er synet som blir svekket pga sikksakksyn.. Ellers, hvis du f.eks har paralginforte i hus, så kan det hjelpe hvis du tar en av den og to paracet- ja, en hestedose, men akk.. så virkningsfull;-)
storm i et vannglass Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 1 gram paracet + 400 mg ibux (hvis du ikke er allergisk) + ispose på nakken.- Litt frisk luft og mye vann. God bedring! Hodepine er forferdelige greier
Gjest Miryks Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 (endret) Tegning nr 6 synes jeg funker bra. Må presse veldig hardt, men deilig å kjenne når hodepinen slipper! En link kan være lurt.... http://trinetenker.bloggnorge.com/files/2012/07/xAkupressur-mot-hodepine.jpg Endret 2. september 2012 av Miryks
3 gleder Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Stakkars. Hatt migrene i årevis selv. Ved de verste tilfellene, der hodepinen er et rent smertehelvete, er en god dose Ibux det eneste som fungerer for meg + mørke og hvile selvfølgelig. God bedring!
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 (endret) 1 paracet 500 og 1 ibux 400. Legg deg på rommet med helt mørkt, vinduet oppe, dra dyna nesten over hodet, hvil noen timer. Det funker for meg. Prøv å spis litt først om du ikke har fått ned noe på en stund. God bedring!! Vet at det er grusomt, har hatt det selv fredag - nå, men er litt bedre nå. Endret 2. september 2012 av moota m storesøster&lillebror
mummimamma27 Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Punkt nr 4 på bildet på linken. Å presse i tinningen og ved starten av øyebrynet kan også funke (bilde nr 3 og 1?). God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå