Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 jeg lurer litt på hvor lange dager du har. hvilken type butikk du er sjef i. føler du at du har mye eller lite tid til familie forhold til arbeidstimer. hvilken time lønn har du? jobber du mye overtid? jeg er litt intresert i dette. har fått tilbud om å bli butikk sjef.. men er redd for å bli lite hjemme med barna mine. jeg har heldigvis noen dager å tenke på saken. jeg har veldig lyst. det er drømmen min å kunne bli sjef. trodde aldri det skulle skje så fort. barna er 2 og 4 år,.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Har vært butikksjef i en mindre platebutikk. Vi var 2 heltidsansatte og 3 ekstrahjelper. Det var utrolig morsomt, men MYE jobbing. Det var ting som skulle bestilles, ting som skulle sendes i retur, månedsoppgjør, timelister, følge opp kundebestillinger, stå i kassa, jobbe ekstra når noen var syke og jeg ikke fikk tak i noen som kunne jobbe osv. Det var noen travle år, men jeg likte det godt. Var nok et stort pluss at jeg ikke hadde barn for med barn ville det blitt lite tid til dem, selv om jeg kunne ha hjemmekontor når hun andre heltidsansatte var på jobb. Kommer nok veldig an på butikken du skal jobbe i, hvor mange ansatte det er, om du kan delegere noe ansvar osv.
Anina Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Kommer helt an på butikkene str, Oms, kjede, bransje osv. Har selv vært bs i en 2 mill butikk, helt greit, 20 mill butikk, ektremt mye mer arbeid og reising. Mannen min har vært bs i 50 mill og 20 mill butikk, og han jobber døgnet rundt. Det er en grunn til at jeg ikke driver butikk lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå