November-spire-79 Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Far går på skole. Skal han søke om begge deler? Han skal ikke ha permisjon eller ta seg fri fra skolen. Jeg blir hjemme med barnet og har full jobb så jeg får fødselpenger. Noen som vet?
katha90 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 tror ikke han har krav på forsørger/foreldrestipeng om du får fødselspenger.. men jeg er ikke helt sikker, vanskelig system
studentmamma til gullgutten Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg tror han har rett på forsørgerstipend så lenge du ikke tjener over en viss grense, tror det er ca 330 000. Det står om det på lånekassen sine sider
Anina Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Men han får ikke gjort om lån til stipend da du tar ut foreldrepengene. (utenom de vanlige ved bestått eksamen)
November-spire-79 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2012 Etter det jeg har lest får han ikke foreldrestipend, men forsørgerstipend......puh, det tok lang tid før jeg fant det jeg lette etter. Men nå har vi det klart Han skal søke om forsørgerstipend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå