Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 VET om noen som driver å svindler ( alenemorstønader) Er så usikker på om jeg skal tørre å melde fra eller la det passere og håpe på at det blir oppdaget, noe det helt sikkert ikke blir. Må i såfall være anonym, da hele familien er livsfarlige. Vet at flere fra den familien har gjort det samme, og at barna , som nå er voksen , går i foreldrene sine fotspor. De er opplært av sine foreldre som er storsvindlere som aldri har blitt tatt...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Er familien livsfarlige for deg sier du selvfølgelig ingenting! Er ikke vits å utsette seg selv for fare for å si ifra om det
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Er familien livsfarlige for deg sier du selvfølgelig ingenting! Er ikke vits å utsette seg selv for fare for å si ifra om det De er vel egentlig ikke livsfarlig for kun meg, de utsetter andre for fare og frykt også. Har lurt på hvorfor de ALDRI blir tatt , men tenker at det er vel med de andre som med meg, vi tør ikke..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Om det er ingen som kommer til å finne ut av det var deg, så er det bare å kjøre på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå