Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 En "kul" under armen i fem måneder nå. Den kom dagen før jeg fikk en stygg brystbetennelse. Den var veldig stor, vond og øm. Den ble mindre etterhvert men forsvant ikke. Legen sa at det var en hoven lymfeknute. Men forsvinner den aldri liksom? Noen med erfaring?
Preggers Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Jeg hadde det samme, en bevegelig kul på størrelse med en drue. Den satt midt i armhulen og gjorde vondt når jeg kom borti den. Dro til legen og tok UL av dem, hun mente det var en infisert lymfekjertel. Jeg tror det kom fra at barberhøvelen min var skitten og trengte nytt blad...Kjøpte nytt og problemet forsvant etter få dager.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg hadde det samme, en bevegelig kul på størrelse med en drue. Den satt midt i armhulen og gjorde vondt når jeg kom borti den. Dro til legen og tok UL av dem, hun mente det var en infisert lymfekjertel. Jeg tror det kom fra at barberhøvelen min var skitten og trengte nytt blad...Kjøpte nytt og problemet forsvant etter få dager. hvor lenge hadde du den?
Preggers Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Jeg tror jeg hadde den 2 uker før jeg ble redd og gikk til legen, den var så vond at bare det å ta på deodorant var en lidelse.
pip pip Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 jeg har en kul under armen på str med en rosin. Den er bare vond når jeg klemmer hardt på den. Trodde det bare var en fettkull slik som de jeg har hatt før og i bikinilinjen (akkurat som en stor dyp kvise) Har egentlig ikke ikke nevnt det for legen. Har en annen kul ved den andre armhulen. Den er annerledes, sitter fast i overhuden og er lilla. Var på brystdiagnostisk senter og de sa det var et dermatofibrom. Helt ufarlig. Men føler jeg er helt hengt opp i kuler hvis jeg nevner den andre her;) Har hatt den i litt mer enn et par måneder nå
Von Hertelhofen Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 I mange år nå, så har jeg hatt en "klump" under den ene armhulen. Det var ikke vondt, men det kunne være litt ømt å ta på deo osv. Jeg tok det aldri opp med legen. Men så, noen dager etter fødselen av mini, så fikk jeg jaggu meg brystspreng i armhulen! Jeg viste det til legen, og det var rett og slett brystvev som alltid hadde vært der. Legen hadde sett det et par gngr før.
Von Hertelhofen Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Oi, men nå så jeg at du skrev det var en lymfekjertel. Det er jo noe annet
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 dette må du kreve å få undersøkt. ikke for å skremme deg altså, men veninna mi hadde en slik kul, og ble først avist hos legen....det viste seg å være kreft, du sier du har hatt den i 5 mnd, jeg har hatt mange lymfeknuter under armen,men de forsvinner da fort. bedre å undersøke å være frempå, før det er forseint, det er sikkert ikke noe farlig,men uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå