Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Jeg jobber for tiden som lærer på en videregående skole. Jeg skal ut i permisjon i november og skal jobbe frem til da. Det jeg lurer litt på er dette med fastlønn vs vikarlønn. Er feriepengene inkludert i vikarlønnen? I utgangspunktet så skulle jeg inn på fastlønn, men nå har studieinspektør ombestemt seg. Det ble plutselig så vanskelig å gi meg fastlønn siden jeg skulle ut i svangerkapspermisjon. Det skal også sies at jeg deler en stilling på 100% med en annen lærer og hun får fastlønn siden hun skal jobbe hele skoleåret. Syns dette er litt merkelig måte å gjøre det på. Hilsen nyutdannet lærer
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Nei feriepengene får du utbetalt året etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå