Gå til innhold

hvilken vognpose til februarbabyen?:-)


løvemamma29

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Kaiser Multi pose til babyen :) Har gode erfaringer med den fra barnehagen jeg jobber i, god og varm :) Vi bor i Trøndelag så her er det ganske kaldt langt utover våren også. Det som er så kjekt med denne posen er at den kan gjøres om til bilstolpose :) Og kun 800 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arva en slik: http://barneutstyrsguiden.no/2010/03/ticket-to-heaven-dunpose/

Og en gammel (!!) Voksipose. Men jeg fikk penger til bursdagen her, og jeg har rett og slett lyst til å kjøpe ein fin ny Voksipose for pengene. Jeg tenker at det er noe JEG ønsker meg, for babyen klarer seg med det jeg har, men jeg vil ha noe fint, så det er til meg! :)

Jeg har alltid likt voksiposer, og jeg liker at man kan bytte dyne så de funker både for sommer og vinter, så jeg vurderer denne: http://www.voksi.no/produkter/vognpose/classic-multifunction/classic-multifunction-grey-dots

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke en gammel voksipose, veldig tykk og spesiell pose som jeg har arvet og brukt til de 2 eldste:) Bor i Troms, så me andre ord har vi veeeldig kalde vintre her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og lura på voksi...bor på vestlandet der d ikkje e så kaldt som andre steder..men på kysten kan d vere riktig surt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vurdera lammeskinnspose:-)?

 

Jeg har tenkt til å bruke det, så sant den jeg har blitt lovet fra jeg var liten fortsatt finnes og er hel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville hatt skinnpose egentlig, men blir for trangt i tvillingvogn;) så jakten fortsetter;)

Tvilling!! Hihi, jeg må squeeeee'e litt hver gang jeg tenker på det!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her står d mellom easygrow og voksi classic og så skal vi ha stokke sin i den vogna.

 

vi brukte voksi sist, og var kjempefornøyde, men har nå gått til innkjøp av en easygrow, før jeg fann ut at jeg fremdeles hadde trekket fra voksien som var blått, (sydde rosa til jenta vår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er nydelige, men jeg synes rett og slett de blir for dyre, de kan vel ikke voks-i de heller, de er fast størrelse?? Jeg tenker som så at, ja, jeg ville såååå gjerne hatt den nydeligste posen, men babyen bryr seg ikke, den vil bare være varm, god og tørr, så da investerer jeg heller så mye jeg kan i sparinga for å vær hjemme med han/henne til barnehagestart i august! Også er jeg selvfølgelig dritsjalu på alle med Risarosa vognposer og alt annet flashy og fint som jeg seff også vil ha! Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er nydelige, men jeg synes rett og slett de blir for dyre, de kan vel ikke voks-i de heller, de er fast størrelse?? Jeg tenker som så at, ja, jeg ville såååå gjerne hatt den nydeligste posen, men babyen bryr seg ikke, den vil bare være varm, god og tørr, så da investerer jeg heller så mye jeg kan i sparinga for å vær hjemme med han/henne til barnehagestart i august! Også er jeg selvfølgelig dritsjalu på alle med Risarosa vognposer og alt annet flashy og fint som jeg seff også vil ha! Hehehe

Heheh ja.. den er vel bare beregnet til å vare til 2 års alderen.. kanskje kortere .. tror den er ca 90 cm!

enig at det kan være litt sløseri.. nå var jeg ufornuftig og kjøpte den..sååå.. veldig fornøyd da! hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er nydelige, men jeg synes rett og slett de blir for dyre, de kan vel ikke voks-i de heller, de er fast størrelse?? Jeg tenker som så at, ja, jeg ville såååå gjerne hatt den nydeligste posen, men babyen bryr seg ikke, den vil bare være varm, god og tørr, så da investerer jeg heller så mye jeg kan i sparinga for å vær hjemme med han/henne til barnehagestart i august! Også er jeg selvfølgelig dritsjalu på alle med Risarosa vognposer og alt annet flashy og fint som jeg seff også vil ha! Hehehe
Heheh ja.. den er vel bare beregnet til å vare til 2 års alderen.. kanskje kortere .. tror den er ca 90 cm! enig at det kan være litt sløseri.. nå var jeg ufornuftig og kjøpte den..sååå.. veldig fornøyd da! hihi:)

Heldiggrisen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekk ut den posen...nydelig...men trukje eg kan ta meg råda t 3 lappa for en pose...uff..den va nydleg gitt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Voksi urban eller Easygrow her (bor i Troms), greier ikke å bestemme meg. Noen som har erfaringer? Dessuten synes jeg de er sabla dyre, men sånn er vel livet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min baby skal kose seg i en Risa Rosa vognpose. Det var noe av det første som kom i hus. Nydeligste posen jeg noen gang har sett!

 

Bor i Bergen, forresten.

Endret av Forventningsfull med spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...