Mutter30 Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Hei jenter, jeg har tatt greens og spirulina i noen år nå..Nå er jeg gravid, og er usikker på om det er så lurt å fortsette (tar et glass med balnding i juice om morgenen, altså 1 gang pr.dag). Lest endel, og det er noe blandet ift. om man har tatt det før eller starter opp..Jeg har som nevnt tatt det en tid, og tenker derfor at det ikke er skadelig.. Er det noen som vet?! Jeg er forresten i 1.trisemester. Takk for svar
Fuglemamma <3 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Jeg tar det jeg også har også en venninne som er gravid i 3. Tri og hun har drukket i glass med spirulina om dagen . Hvis det er vanlig kost for deg så er det bare å fortsette, men du kan jo ev. Rådføre deg med der du kjøper og ev. Med lege hvis du er usikker?
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg kuttet det ut, men det var fordi jeg ikke hadde brukt det lenge.
Mutter30 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2012 Takk for svar Legen vet lite om dette..Vet ikke hva det er engang... Kan evt. høre i butikken ja. Takk takk
Lettie Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Spør superdamene, de har både blogg og favebookside!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå