Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 noen som har prøvd spirulina? hvordan tar man det? hvor lenge? går dere ned i vekt?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 En ting, kjøp det på iherb http://www.iherb.com/Spirulina De har den de selger på Norsk helsekost der http://www.iherb.com...ure-Pure-Planet Men akkurat nå er den spirulinaen utsolgt, men de har mange andre gode merker. Jeg kjenner mange som tar spirulina med stort hell, de får mer energi og de går ned i vekt. Men du går ikke ned i vekt av å kun ta spirulina, det må endringer i kosthold til for å få den fulle effekten. Så spirulina er ingen mirakelkur for å si det sånn. Jeg har tatt spirulina i perioder, men ble ops på at mange får uren hud det. Det fikk nemlig jeg, så start dosene forsiktig, gå gradvis opp i mengde. Du vil selfølgelig få uren hud i starten, men hvis det vedvarer så er det mulig du er alergisk. Hos meg sluttet ikke utbruddene før jeg sluttet med spirulina. Vil anbefale deg å prøve kamut gress eller best of greens fra pure planet, før du begynner på spirulina. Chlorella er også veldig bra:) Mye bra supermat, men for all del KJøP det på iherb eller andre plasser enn Norsk helsekost. Da slipper du å blakke deg helt. Chlorella i Norge koster 350kroner eller mer pr glass, på iherb må du ut med 105kroner. Prøv å få kjøpet under 200kroner, sjekk beløpet på toll.no der finner du den gyldige kursen. Den billigste frakten koster 6dollar som er rundt 35kroner. Da lønner det seg faktisk å bestille i flere omganger:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Hehe..aldri hørt om. Jeg tenkte at nå hadde du laga deg et jentenavn, og ville høre tilbakemelding på det Spirulina Hansen!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 takk for svar haha! ja, tenk om det hadde vært et navn! nå måtte jeg bare le litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå