Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Noen som vet om jeg må ta med meg sneipen til legen når jeg skal få meg legeattest for ammefri? Har time i morgen tidlig, og glemte å ringe og spørre om dette før helga.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Tror ikke du må vise frem ammingen. Du kan også få attest på helsestasjonen av helsesøster.
Gjest Ziva Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Legeattest for å få ammefri, må man virkelig levere det?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Jeg prøvde først å få attest av helsesøster, men neida, det måtte legen gjøre. Og jada, man må visst det, i alle fall der jeg jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå