Gå til innhold

Hvilken barnehage er best/bra på Askøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som kjenner til barnehager på Askøy?

Hva er bra og evt hvilke en bør styre unna?

Setter stor pris på svar!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til noen barnehager.

Kleppe barnehage har et veldig godt rykte på seg.

Florvåg barnehage og Haugen barnehage er barnehager med dårlig rykter på seg her ute sier de.. Det er og en del nye barnehager her ute. Den nyeste, Sokrates vet jeg har en veldig koselig styrer. Men dette er en meget stor basebarnehage som har plass til ca 200 barn. Jeg selv foretrekker de vanlige avdelingsbarnehagene, der alle har mulighet til å bli kjent med alle :) Håper svaret mitt hjalp deg litt på vei

• 1 år senere...
Skrevet

Dytt

PRøver meg på en gammel tråd... Jeg lurer på det samme; synspunkt på barnehager på Askøy! :) Er det noen som har erfaring med skogen eller Grønmyren skogtunet barnehage? :)

Skrevet

Dytt

PRøver meg på en gammel tråd... Jeg lurer på det samme; synspunkt på barnehager på Askøy! :) Er det noen som har erfaring med skogen eller Grønmyren skogtunet barnehage? :)

Våre går i grønmyr og vi er veldig fornøyd. En venninne har i skogen og er kjempefornøyd. Tror du treffer blink uansett hvilken av de du velger!

Anonymous poster hash: daeb7...572

Skrevet

Hi her. Vi valgte Grønmyr Skogtunet og er utrolig fornøyd!

Anonymous poster hash: 0c240...be8

Skrevet

Tusen takk for tilbakemelding :) Fint å høre andres mening. Ikke vant til så store barnehager, så i utganspunktet litt skeptisk. Så godt å høre andre er fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...