Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Noen av dere som kjenner til barnehager på Askøy? Hva er bra og evt hvilke en bør styre unna? Setter stor pris på svar!
kpk91 Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Kjenner til noen barnehager. Kleppe barnehage har et veldig godt rykte på seg. Florvåg barnehage og Haugen barnehage er barnehager med dårlig rykter på seg her ute sier de.. Det er og en del nye barnehager her ute. Den nyeste, Sokrates vet jeg har en veldig koselig styrer. Men dette er en meget stor basebarnehage som har plass til ca 200 barn. Jeg selv foretrekker de vanlige avdelingsbarnehagene, der alle har mulighet til å bli kjent med alle Håper svaret mitt hjalp deg litt på vei
ane22 Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Dytt PRøver meg på en gammel tråd... Jeg lurer på det samme; synspunkt på barnehager på Askøy! Er det noen som har erfaring med skogen eller Grønmyren skogtunet barnehage?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Dytt PRøver meg på en gammel tråd... Jeg lurer på det samme; synspunkt på barnehager på Askøy! Er det noen som har erfaring med skogen eller Grønmyren skogtunet barnehage? Våre går i grønmyr og vi er veldig fornøyd. En venninne har i skogen og er kjempefornøyd. Tror du treffer blink uansett hvilken av de du velger! Anonymous poster hash: daeb7...572
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Hi her. Vi valgte Grønmyr Skogtunet og er utrolig fornøyd! Anonymous poster hash: 0c240...be8
ane22 Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Tusen takk for tilbakemelding Fint å høre andres mening. Ikke vant til så store barnehager, så i utganspunktet litt skeptisk. Så godt å høre andre er fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå