Gå til innhold

Mannfolk og gutteturer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har alltid dratt på årlige gutteturer og er ofte på firmaturer, og firmafester. Jeg klarer ikke å slappe av når han er der.

Han har fortalt fra tidligere gutteturer om strippeklubber hvor kompisene har betalt for lapdance og vært utro.

Heldigvis har han ikke vært på gutterurer så lenge vi har vært sammen, da det alttid har krasjet med noe annet.

Samme fra firmafester, der er det og alltid noen som har kysset en kollega, mens konen er hjemme med barna.

Og så synes samboer at det er rart at jeg ikke liker at han drar dit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, skjønner følelsen. Likte heller ikke da exen var på jobbfest. Det var ei som hadde et godt øye til han, og han digga jo oppmerksomheten. På min gamle jobb var det flere av kollegaene mine som var utro. Spør han om han hadde likt at du gikk på ladys night på strippeklubb :P det fikk nemlig ikke jeg lov til! Drittgubber :P

Skrevet

Skjønner deg godt. Om han får lapdance så kvalifiserer det til utroskap for min del. Hadde mannen min betalt for at ei naken dame skulle tatt på mannen min, trykket rumpa, fitta og puppene i annsiktet hans, da tror jeg at jeg hadde dratt fra han. Men du, spør mannen din hva som skal skje på gutteturen. Si at du er bekymret, og bare ville likt å visst hva planene deres er. Når det er sagt så er det langt fra sikkert at DIN man er/kan være utro, selv om de andre er det.

Men etter det du vet om gutteturene så burde mannen din være langt mere forståelsesfull!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...