Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Noen som vet hvor nøyaktig disse er? Er det noen annen måte å regne ut antall uker når man er usikker på første dag i siste mens? Eller må man bare vente til ordinær UL for å få vite det?
Darwina Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Testen stemte helt for meg når jeg ble gravid. Fikk samme termin i uke 12 ved første ultralyd:)
TanteTroll Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Du får bare vite om embryoet er 1-2 uker eller over 3+, så du kan ikke bruke testen til å finne ut hvor mange uker du er på vei. Og hvor fort den viser 3+ kommer jo an på hcg-nivået.
Leeloo76 Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Virket for oss i den forstand at den viste 3+ og det stemte. Er jo ikke kjempenøyaktig, men om man lurer på om man gravid på siste eller forrige eggløsning kan den jo gi en indikasjon. Jeg ble gravid første uka etter at jeg sluttet på p-pillen, og var ikke sikker på om jeg hadde hatt noen ordinær mens (hadde festeblødning ca da mens skulle kommet), så det hjalp med den testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå