Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Jeg har en fantastisk samboer, og vi har det veldig bra sammen. Hus, biler, gode jobber, fine familier og venner og baby på vei. Han har vært fantastisk mot meg dette svangerskapet, tatt mesteparten av husarbeid og tatt seg godt av datteren min fra tidligere forhold. Det er ingenting som tyder på at han er utro, eller skjuler noe, likevel har jeg et konstant behov for å "sjekke det ut". Jeg tror hovedproblemet er at han var samboer da vi møttes. Det gikk 5mnd før han gikk fra henne. Så lang tid, fordi han ville være sikker på hva han ville. For å understreke det, så gikk vi ikke over noen grenser så lenge de var sammen, ikke et kyss engang. Men han kunne Gjerne sende meldinger om morgen eller kveld for å si at han tenkte på meg. Vi møttes via jobben (jobber fortsatt sammen) og lunshet mye sammen. Traff hverandre noen ganger på kveldstid og bare drakk kaffe og pratet. Han sier han aldri har falt slik for noen før, og at han antageligvis ikke har vært ordentlig forelsket før vi møttes. Jeg vet han elsker meg, likevel er jeg redd han skal forelske seg i noen andre. Hva gjør man da? Jeg går konstant rundt og mistenker han, uten at han vet det.
mrsrogaland. Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 En del av meg vil si at du fortjener det. Du visste han hadde samboer. Uansett så tror jeg du og mannen din må snakke mere ut om ting. Jeg skjønner at du føler det slik, og det er jo ikke så rart. Du skaper det du frykter, er det noe som heter. Du må velge å stole på partneren din. Om du snakker med han om dette, så får du kanskje avkreftet noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå