Gå til innhold

Er det noen av dere som er på sukker.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags respons får dere? Får dere mye eller lite respons? Og hva slags menn dukker opp der?

Singel, vil treffe noen, vurderer å lage profil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, er bare på deiligst...

Skrevet

ja, jeg tror kanskje profilen min er der ennå.. men på sukker ble det for mange "kåte smågutter" for min del(ennå jeg bare er 26).. møteplassen synes jeg var mye bedre og mer seriøst :) og ja masse respons begge steder. :)

Skrevet

Ja er der. Er jo mye rart da, men en del hyggelig menn også =) Har møtt noen, men ikke "the one" enda gitt.

Lag en profil og hiv deg på! :)

Skrevet

var på sukker, fikk en del respons men av mye forskjellig.

matchingfunksjonen er veldig bra synes jeg, det hjelper å sile men er ingen fasit, man må ut i verden og møte menneskene.

Det er alle mulig slags typer der, folk flest er faktisk på nett. ;)

sitter nå med felles hus, baby i magen og en mann som er helt fantastisk for meg. :)

Skrevet

p.s:

var på sukker i flere omganger før det klaffet.

møtte sambo da jeg var 32.

Skrevet

Jeg har vært både på møteplassen og sukker. Som ei skriver så fikk jeg inntrykk av at det er flere kåte smågutter på sukker. Har hatt profil på sukker litt av og på, men la oss si profilen har vært åpen i tilsammen 9 måneder og har kun 2000 treff på denne tiden. På møteplassen har jeg hatt aktiv profil siden pinsen, 3 måneder nå, og har 5237 treff i skrivende stund. Men sukker er bedre på matching, pris osv. Man får gjort mer der selv om man ikke er betalende medlem enn man kan på møteplassen.

Skrevet

Jeg og søstrene mine laget profil til faren vår der.. Ellers vet jeg fint lite om den siden.. :)

Skrevet

Møtte noen hyggelige mannfolk der, noen få. Men var mange som kun var ute etter sex noe man oppdaget fort da stort sett.

Så et par jeg vet er gifte/har samboer men som påsto de var single og lette etter kjæreste.

Og etter å ha lest på forumet har jeg fått inntrykk av at mange har vært der i flere år, og det er ikke så rart siden de er tydeligvis ekstremt kresen.

Jeg fant ut etter en del tråder at siden jeg er kort, overvektig (om en ikke kjempe) har relativt små barn men ingen kontakt med barnas far, og i tillegg ikke har jobb (jeg går på aap mens jeg er under utredning av fysisk sykdom) så kunne jeg like gjerne kutte hele greiene.

Kunne nok finne en som aksepterte en eller to av tingene men ikke alt.

Og først og fremst så er det det at jeg ikke er bildeskjønn (selv om jeg får komplimenter nå og da jeg også) som gjorde at jeg ikke var aktuelt å snakke med eller noe.

Jeg fikk også inntrykk av det som skrives på forumet at mange av gutta spesielt sikkert en del damer også, lina opp 3-4 dater på en helg med forskjellige selvsagt om de fikk til.

Da er jo sjansen stor for at enten tar han seg ikke tid til å finne ut om det er noe for han tenker på den/de han skal møte senere den helga samtidig som han er på date med deg, eller du er en av de senere datene og dermed plutselig får daten avlyst i siste liten for han oppdaget god kjemi med en av de tidligere datene.

Men som sagt jeg møtte på noen hyggelige også bare ikke the one dessverre, og jeg satt igjen med dårligere syn på mannfolk, mindre håp og en del mindre selvtillitt etter avsluttet medlemskap.

Mens andre er heldige og finner det de leter etter og ei venninne av meg som er veldig pen, lys blonde, tynn og ikke har barn (i 30 åra) ble overlesset med mail så det kommer vel an på hvem du er hvor mye oppmerksomhet du får der inne.

Lykke til i alle fall.

Jeg har forsåvidt prøvd møteplassen og match også men mitt inntrykk er at det stort sett er de samme mannfolka og samme opplegget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...