Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Kjøpte en HTC i nov i fjor. Nå har skjermen tatt kvelden. ikke sprukket, bare sluttet å lyse.. Noen som vet om reperasjon nå er gratis? Jeg betaler fortsatt ned på mobilen.. (skal være lur å ha forsikring på neste tlf jeg kjøper)
Oktoberbabyen Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 det er garantisak, med mindre reparatør kan bevise (skal bevises med skriftlig dokumentasjon og bildedokumentasjon) at det er fuktskade. mobiltelefoner er 2 eller 5 års garanti på. Ta med kvittering og telefon til forhandler.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Takk Da satser jeg på at det går i orden. Den har ikke vært utsatt for fukt
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 det er garantisak, med mindre reparatør kan bevise (skal bevises med skriftlig dokumentasjon og bildedokumentasjon) at det er fuktskade. mobiltelefoner er 2 eller 5 års garanti på. Ta med kvittering og telefon til forhandler. Det er nesten riktig Det er reklamasjon på 5 år som hovedregel Garantien er den som følger med fra selger når du kjøper mobilen. Reklamasjon er lovfestet, garantien er noe du får som er service, og er ikke en rettighet Husket selger kun har rett til å prøve å utbedre samme feil tre ganger. Etter det er det din rett å få ny vare eller pengene tilbake. Vil også tipse deg om at HTC er veldig samarbeidsvillige når du ringer å prater med dem HTC Support Norge. Kan være lurt å informere dem om hva som skjer med mobilen. De kan godt finne på å pushe litt på selger I vårt tilfelle sendte de faktisk en representant til butikken Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå