Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Skulle lage meg kyllingfilet her om dagen, og så lei som jeg var av og lage kylling (går på diett) tenkte jeg at jeg bare kunne hive på noe krydder og div for at det skulle smake litt annerledes. Men det er den beste kyllingfileten jeg har smakt, så tenkte jeg skulle dele det. Krydre en helfryst kyllingfilet med endel kjøtt&grill krydder (gule og røde) så pepper og oregano. Skvis ut saften av en halv sitron over når den står i ovnen. Satt den i ovnen før ovnen var varmet opp. Satt den altså på 200 grader og satt inn, der sto den i 35 min. dette var ca 160 g kylling. Jeg pleier som regel alltid og varme opp ovnen i forkant og tine kyllingen, men siden jeg var så lei så gjorde jeg dette. Den ble uutrolig saftig og god! Verdt og prøve!
Lettie Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Oi, det må jeg prøve. Jeg tiner alltid kyllingen og lar den ligge en stund i marinade av bl.a sitron for å få den saftig. Genialt om den blir god fra fryst tilstand da ;-)
<3 2G <3 Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Karri, soyasaus, salt, pepper, sitron, olje(nøytral), chili, det er det jeg kommer på at jeg bruker. Deler opp kylling, så det blir masse smak på alle bitene. Denne bruker jeg til salat, ztasziki, foccaccia, stor hit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå