Gå til innhold

Dere som kan litt om psmf..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit og ligge på 1054 kcal om dagen?

Det går i kyllingfilet, karbonadedeig, litt løk, tomat, brokkoli, sopp, litt kesam og cottage cheese om dagen.

Pluss 1 skyr om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke så mye om psmf, men skulle ønske jeg hadde noen oppskrifter, vet du om noen sider som har oppskrifter på mat som er ok å spise på psmf? føler jeg må planlegge så mye før jeg begynner på kuren!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Er det greit og ligge på 1054 kcal om dagen? Det går i kyllingfilet, karbonadedeig, litt løk, tomat, brokkoli, sopp, litt kesam og cottage cheese om dagen. Pluss 1 skyr om dagen.

Kommer helt ann på protein, karb og fett inntaket :) Er det som avgjør en del innen psmf

Skrevet

Har omtrent ikke inntak av fett og karb :P Det er veldig lite! Holder meg innen grensa. Er det da et ok inntak av kcal?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Så lenge du holder deg innenfor 20 gram fett og 20 gram karb (fett kan gå noe over uten at det er krise) Og at du holder deg oppe på det protein nivået du trenger, så går det helt fint med kaloriene. Mener å huske kalorier burde ligge under 1200?! Men kan ikke si det 100% sikkert altså! Litt rusten :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Så lenge du holder deg innenfor 20 gram fett og 20 gram karb (fett kan gå noe over uten at det er krise) Og at du holder deg oppe på det protein nivået du trenger, så går det helt fint med kaloriene. Mener å huske kalorier burde ligge under 1200?! Men kan ikke si det 100% sikkert altså! Litt rusten :)

Nei, leste opp nå, og kalorier viser seg å ikke være noe bestemt minsteinntak på, men det står at lavt (ala 1200 kalorier) daglig vil hjelpe. Med andre ord, man kan fint ligge på det kalori inntaket du har!

Skrevet
Nei, leste opp nå, og kalorier viser seg å ikke være noe bestemt minsteinntak på, men det står at lavt (ala 1200 kalorier) daglig vil hjelpe. Med andre ord, man kan fint ligge på det kalori inntaket du har!

Hei, jeg har registrert det jeg har spist på diett.no nå. I går lå jeg på 23,97 g karbo. Og 23,7 g fett.. Dette var da over det som er lov.. Aff. Trodde jeg holdt meg innen grensa :/

Protein var på 176 g. Målet mitt er 60 kilo. Da har jeg vel spist litt for mye av alt? Mener jeg skal ligge på 150 g protein.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Hei, jeg har registrert det jeg har spist på diett.no nå. I går lå jeg på 23,97 g karbo. Og 23,7 g fett.. Dette var da over det som er lov.. Aff. Trodde jeg holdt meg innen grensa :/ Protein var på 176 g. Målet mitt er 60 kilo. Da har jeg vel spist litt for mye av alt? Mener jeg skal ligge på 150 g protein.

Saken er, ligger du over det protein nivået du skal, i ditt tilfelle liger du godt over, så går du dårligere ned i vekt. Fett KAN ligge på 30 gram, men det påvirker da vekt nedgangen, karb bør ligge under 20 gram uansett hva.

Skrevet

Takk for svar! Skal nå endre dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...