Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Er det noen som vet om babybøker med for enslige foreldre?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Min Babybok er en online babybok der du fyller ut alt selv. De sidene du ikke fyller ut kommer ikke med i boken når du skriver den ut (eller bestiller den innbundet), så da trenger du ikke å f.eks. fylle ut "pappa"-siden.
3 gleder Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg er ikke enslig da,men. Jeg har laget babybok ved å kjøpe babybøker med blanke sider. Så skriver jeg inn dato, tall osv selv alt ettersom og limer inn bilder.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Takk dere! Tenkte på babybok som man fyller ut
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Du kan vinne babybok på bloggen til Hanna i Drømmeland, her: http://www.drommeland.com/2012/08/min-babybok-og-giveaway/ Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Takk dere! Tenkte på babybok som man fyller ut Er det forskjell på dem da, slik at noen er tilpasset enslige foreldre???
Anonym bruker Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Er det forskjell på dem da, slik at noen er tilpasset enslige foreldre??? Ja, du kan velge å ikke fylle ut f.eks. siden om barnets far, så blir det ikke med når du trykker den. (I motsetning til andre der det blir en tom side som ikke er utfylt...)
LykkeligSomMamma Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 Hei, vi har denne siden vi er to mammaer og den er verdt prisen: http://www.amazon.com/s/ref=bl_sr_baby-products?_encoding=UTF8&field-brandtextbin=Perfect%20Memory%20Creations&node=165796011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå