Gå til innhold

Hostesaft igjen... (Samme som på Bli gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden spira ikke satt denne pp'en heller, så begynner jeg å bli litt "desperat" :( Har jo fått med meg at det er en del kjerringråd å prøve, og den pp'en jeg ble gravid med minsta, så brukte jeg bidronninggele. Har prøvd det innimellom nå også, men glemmer å starte til riktig tid :P

Tenkte derfor å prøve hostesaft denne runden. Vet jeg leste en "oppskrift" her inne, men husker såklart ikke den nå! :D

Noen som kan hjelpe?? Har skjønt at jeg kan ta Solvipect, men dosen aner jeg ikke, heller ikke når jeg bør begynne/slutte å ta den

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg ville prøvd å måle temperaturen og samtidig bruke fertillity friend.com.

Funket bra for meg,I tillegg brukte jeg bidronninggele men større dose en pakningen sier.Jeg brukte 3 mnd på å bli gravid etter ppille slutt.

Endret av babysyk_74
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg er ikke strukturert nok til å drive med temping og sånt; jeg kommer garantert til å glemme å følge opp... Og jeg har jo klart å få tre barn uten alt det der, så jeg hadde liksom håpet at det skulle gå seg til denne gangen også da :D

Men bidronninggele skal jeg gi en ny sjanse; kan du huske hvor stor dose du brukte? Jeg husker ikke fra sist, så jeg har tatt 2 kapsler pr dag de pp'ene jeg har husket det... Det er kanskje for lite?

Skrevet

Jeg brukte solvipect den pp denne spiren satt!

3 x 20 ml fra cd 7 til du er sikker på at el er over. Jeg brukte el tester i tillegg.

Lykke til Nikamo, håper den sitter snart :)

Skrevet

brukte hostesaft og lakrisrotkapsler

Skrevet
Tusen takk for svar! Jeg er ikke strukturert nok til å drive med temping og sånt; jeg kommer garantert til å glemme å følge opp... Og jeg har jo klart å få tre barn uten alt det der, så jeg hadde liksom håpet at det skulle gå seg til denne gangen også da :D Men bidronninggele skal jeg gi en ny sjanse; kan du huske hvor stor dose du brukte? Jeg husker ikke fra sist, så jeg har tatt 2 kapsler pr dag de pp'ene jeg har husket det... Det er kanskje for lite?
jeg tok 2 på morran og 2 på kvelden :)
Skrevet
Jeg brukte solvipect den pp denne spiren satt! 3 x 20 ml fra cd 7 til du er sikker på at el er over. Jeg brukte el tester i tillegg. Lykke til Nikamo, håper den sitter snart :)

Tusen takk for både råd og lykkeønskning! :)

(Bare ett spm til; jeg begynte å småblø/spotte forrige mandag, men mensen kom vel skikkelig på onsdag... Er det onsdag som er cd1 da? Herregud, skulle ikke tro jeg hadde gjort dette før vettu ;))

Skrevet
Tusen takk for svar! Jeg er ikke strukturert nok til å drive med temping og sånt; jeg kommer garantert til å glemme å følge opp... Og jeg har jo klart å få tre barn uten alt det der, så jeg hadde liksom håpet at det skulle gå seg til denne gangen også da :D Men bidronninggele skal jeg gi en ny sjanse; kan du huske hvor stor dose du brukte? Jeg husker ikke fra sist, så jeg har tatt 2 kapsler pr dag de pp'ene jeg har husket det... Det er kanskje for lite?
jeg tok 2 på morran og 2 på kvelden :)

Aha... Da har jo jeg tatt altfor lite jeg! Takk for svar igjen :)

Skrevet
brukte hostesaft og lakrisrotkapsler

Lakrisrotkapsler har jeg ikke hørt om før! Tusen takk for tips :D Så de kan kombineres med hostesaft...?

Skrevet

jeg hadde også gitt opp etter 5 mnd prøving (siden nr 1 satt bare mannen så på meg), så jeg tok solvipect slimlsøende hostesaft hele mnd 10 ml * 2 hver dag......og lillemann satt:)

For å komme med en ekkel detalj, så luktet det solvopect av meg.....kremt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...