Nikamo Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Siden spira ikke satt denne pp'en heller, så begynner jeg å bli litt "desperat" Har jo fått med meg at det er en del kjerringråd å prøve, og den pp'en jeg ble gravid med minsta, så brukte jeg bidronninggele. Har prøvd det innimellom nå også, men glemmer å starte til riktig tid Tenkte derfor å prøve hostesaft denne runden. Vet jeg leste en "oppskrift" her inne, men husker såklart ikke den nå! Noen som kan hjelpe?? Har skjønt at jeg kan ta Solvipect, men dosen aner jeg ikke, heller ikke når jeg bør begynne/slutte å ta den
babysyk_74 Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 (endret) jeg ville prøvd å måle temperaturen og samtidig bruke fertillity friend.com. Funket bra for meg,I tillegg brukte jeg bidronninggele men større dose en pakningen sier.Jeg brukte 3 mnd på å bli gravid etter ppille slutt. Endret 1. september 2012 av babysyk_74
Nikamo Skrevet 2. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2012 Tusen takk for svar! Jeg er ikke strukturert nok til å drive med temping og sånt; jeg kommer garantert til å glemme å følge opp... Og jeg har jo klart å få tre barn uten alt det der, så jeg hadde liksom håpet at det skulle gå seg til denne gangen også da Men bidronninggele skal jeg gi en ny sjanse; kan du huske hvor stor dose du brukte? Jeg husker ikke fra sist, så jeg har tatt 2 kapsler pr dag de pp'ene jeg har husket det... Det er kanskje for lite?
På vei igjen <3 Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Jeg brukte solvipect den pp denne spiren satt! 3 x 20 ml fra cd 7 til du er sikker på at el er over. Jeg brukte el tester i tillegg. Lykke til Nikamo, håper den sitter snart
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 brukte hostesaft og lakrisrotkapsler
babysyk_74 Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Tusen takk for svar! Jeg er ikke strukturert nok til å drive med temping og sånt; jeg kommer garantert til å glemme å følge opp... Og jeg har jo klart å få tre barn uten alt det der, så jeg hadde liksom håpet at det skulle gå seg til denne gangen også da Men bidronninggele skal jeg gi en ny sjanse; kan du huske hvor stor dose du brukte? Jeg husker ikke fra sist, så jeg har tatt 2 kapsler pr dag de pp'ene jeg har husket det... Det er kanskje for lite? jeg tok 2 på morran og 2 på kvelden
Nikamo Skrevet 2. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2012 Jeg brukte solvipect den pp denne spiren satt! 3 x 20 ml fra cd 7 til du er sikker på at el er over. Jeg brukte el tester i tillegg. Lykke til Nikamo, håper den sitter snart Tusen takk for både råd og lykkeønskning! (Bare ett spm til; jeg begynte å småblø/spotte forrige mandag, men mensen kom vel skikkelig på onsdag... Er det onsdag som er cd1 da? Herregud, skulle ikke tro jeg hadde gjort dette før vettu )
Nikamo Skrevet 2. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2012 Tusen takk for svar! Jeg er ikke strukturert nok til å drive med temping og sånt; jeg kommer garantert til å glemme å følge opp... Og jeg har jo klart å få tre barn uten alt det der, så jeg hadde liksom håpet at det skulle gå seg til denne gangen også da Men bidronninggele skal jeg gi en ny sjanse; kan du huske hvor stor dose du brukte? Jeg husker ikke fra sist, så jeg har tatt 2 kapsler pr dag de pp'ene jeg har husket det... Det er kanskje for lite? jeg tok 2 på morran og 2 på kvelden Aha... Da har jo jeg tatt altfor lite jeg! Takk for svar igjen
Nikamo Skrevet 2. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2012 brukte hostesaft og lakrisrotkapsler Lakrisrotkapsler har jeg ikke hørt om før! Tusen takk for tips Så de kan kombineres med hostesaft...?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 jeg hadde også gitt opp etter 5 mnd prøving (siden nr 1 satt bare mannen så på meg), så jeg tok solvipect slimlsøende hostesaft hele mnd 10 ml * 2 hver dag......og lillemann satt:) For å komme med en ekkel detalj, så luktet det solvopect av meg.....kremt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå