Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Jeg tar meg selv i å gjøre alt for mye rart: - Gå i postkassa for å sjekke om vi har fått post, men gidder ikke ta den inn om det kun er reklame - Må alltid stoppe microen 1-2 sek før den er ferdig - Hender jeg har litt for mye energi, og da kan jeg finne på tulltak som å plutselig begynne å hoppe f.eks midt i en butikk - Har alltid med handlelapp på butikken, men når jeg skal handle det som står på må jeg alltid tenke nøye over hva jeg egentlig skulle bruke de tingene til. Ikke at jeg sparer, men tenker at jeg gidder ikke kjøpe prim om jeg ikke skal spise det. - Snur alltid dorullen hos andre om den er "gal vei", altså at papiret er inn mot veggen. - Spiser smoothie fra ellas kitchen, fordi jeg elsker den - Om jeg vet at jeg har en dårlig parkering blir jeg stressa, og kan godt gå ut å kjøre en kort tur kun for å rette opp skeivparkeringa mi Ja, det var noe jeg kom på i farta. Hvilke uvaner har dere?
CaptainHindsight Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 - Det med mikroen gjør jeg også Bra vi ikke lenger har en - Kan lett fiksere på det å ikke tråkke på kumlokk og sprekker på fortau. - Tar meg i å ville skru ting av og på, som feks lysbrytere - Snakker høyt til meg selv - Liker jeg et klesplagg kan jeg finne på å kjøpe fler av de, for så å la de ligge ubrukt i skapet. Rekorden så langt er en kjempefin blondesinglet som fremdeles er pakket inn i plastikk, på 10ende året nå...
januarbaby012 Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 bruker knalrød leppistift før jeg legger meg plutselig går/triller ute når det er dårlig være, men er inne når det er sol og varme ute gjør det med mikroen jeg og hehe
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Jeg gjør det med posten jeg også, noe som irriterer mannen min skikkelig! Setter på vaskemaskinen en gang til, bare fordi jeg ikke gidder å henge opp tøyet Lar det alltid ligge igjen en liten bit med mat på asjetten når jeg har spist.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Har sikkert alt for mange etter å ha bodd alene alt for lenge
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Jeg har samlet på ittala sine mummikopper og hver morgen til morgenkaffen velger jeg kopp etter hva slags humør jeg er i. Leser biografier om kommunistiske diktatorer på sengen. Liker best lunket vann
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Haha! Det der med vaskemaskinen gjør jeg også;-)
Gjest Miryks Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Hum. Jeg vifter med tærne. Om jeg er usikker eller overexcited, viftes de med til den store gullmedaljen. Gubben kaller det "logring". Jeg snakker med meg selv. Både høyt og innvendig. Knekker fingrene og nakken. Det er ikke en uvane, men av og til når jeg ligger på magen og slapper av, så strammer jeg bekkenmusklene. Da kjenner jeg det knekker så deeeeilig i korsryggen. Aner ikke hva det er, men herregud, det er godt!
Cimorene Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Spiser sjokolade lag for lag hvis det er flere typer sjokolade i en (eks snickers, new energy eller konfekt). Drikker alltid fra samme sted fra koppen eller glasset og kan godt sitte og snu på glasset for å se hvor jeg drakk fra sist. Må ha noe å lese i på do. Egne ute- og innesokker. Og sikkert tusen andre ting jeg ikke tenker over.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Jeg klarer ikke la være å klø på myggestikk eller klore på skorper på sår, derav en del arr, og storforbruk av plaster til min samboers fortvilelse. Jeg gidder heller ikke alltid å ta inn posten hvis det er bare reklame. Prater høyt til/med meg sjøl, spesielt når jeg sitter på do eller står i dusjen. Har en tendens til å gå på do med døra åpen (kun hjemme da) spesielt hvis jeg er midt i en samtale med samboer og bare må fortsette å prate sjøl om jeg er på do. (Ja jeg veit, skikkelig teit.) Må alltid ta på mat på tallerkenen i en bestemt rekkefølge, saus/ketchup ol må alltid på til sist. Sikkert flere og, men kommer ikke på noen akkurat nå.
PintSizedDictator Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 Trakker ikke på bekkalokk (kumlokk for dere ikkebergensere:p) Hvis jeg skal åpne en brus eller ølboks så tapper jeg ti ganger oppå først, av uviss grunn. Hmm jeg har sikkert fler men kommer ikke på noen nå. For meg er alt jeg gjør høyst normalt
Gjest Miryks Skrevet 2. september 2012 #12 Skrevet 2. september 2012 Jeg klarer ikke la være å klø på myggestikk eller klore på skorper på sår, derav en del arr, og storforbruk av plaster til min samboers fortvilelse. Har en tendens til å gå på do med døra åpen (kun hjemme da) spesielt hvis jeg er midt i en samtale med samboer og bare må fortsette å prate sjøl om jeg er på do. (Ja jeg veit, skikkelig teit.) Hahaha, gjør også disse to tingene! Gubben pleier å ta tak i hendene mine for å få meg til å slutte å klø Også river jeg tåneglene. Gjort det hele livet, og tør ikke gå i sandaler/uten sokker på sommeren. Ser lite lekkert ut...
Popelko Skrevet 2. september 2012 #13 Skrevet 2. september 2012 Snur også dorullen hvis den henger feil vei. Klorer meg til blods under tommelneglene hvis jeg er nervøs. Sikkert mye mer også, men kommer ikke på mer nå :-)
anonym91 Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 trodde ikkje eg hadde noen (A) haha men kjenner meg i gjenn i mangen her og har sikkert fler og
anonym91 Skrevet 2. september 2012 #15 Skrevet 2. september 2012 trodde ikkje eg hadde noen (A) haha men kjenner meg i gjenn i mangen her og har sikkert fler og har foresten en fast måte og ha dyna! gubben ler seg i hel av meg. men eg må ha dyna samme vei hver natt. (vi har dobbel dyne så deg går ut over gubben ) tenker det er ekkelt og ha enden ved føttene oppe i ansikte dagen etter ol haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå