Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Ble inspirert av en tråd som var oppe for noen dager siden. Var flere damer som skrev i den at de har faket mye. Jeg har også gjort det flere ganger. Det har vært litt ulike grunner til det - mest har det nok vært at det mannen har gjort bare ikke har fungert, og at jeg ikke ville såre ham. Noen ganger har det også vært fordi det har gjort vondt og jeg syntes det var flaut å si det (jeg blir lett veldig øm på klitoris, så blir krise hvis han ikke er veldig lett på handen). Hva med dere?
mrsrogaland. Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 En eneste gang. Aldri mere. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjøre det. Det er ikke flaut å ikke klare å komme.
Gjest overlord Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Aldri. Kan ikke komme på en eneste god grunn til å skulle gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Jepp, gjorde det mye når forholdet var helt ferskt :-) Hans mål var (og er) nemlig å få meg til å få orgasme, og av og til kan det bli litt langtekkelig. Faker ikke så mye nå (får lettere orgasem nå, av en eller annen grunn), men før faket jeg fordi han kunne holde på i det uendelige..... Han ville ikke gi seg før jeg kom, og da faket jeg raskt om jeg va trøtt og bare ville sove
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Stønner dere høylydt da eller? Jeg stønner aldri under sex. Det faller meg ikke naturlig. Sikkert ikke hatt god nok sex
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Faket ofte, men det var for jeg be lei... Kommer sjeldent så gidder ikke å holde på med en som er elendig i sengen i all uendelig tid... Men er singel da, men det har ikke noe med sexen og gjøre
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Jupps, alle mine forhenværende sex partnere har jeg faket orgasmen min med, gjorde det i starten av forholdet med samboeren også, alltid vært forknytt og ukomfertabel ved sex, men litt prøving og feiling med samboeren, så fikk jeg oppleve herligheten :-p Etter det har jeg aldri faket, for nå klarer jeg å slappe bra nok av, så jeg kan nå det punketet, og om jeg føler det ikke går, så bare avslutter vi det hele
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Ja, har gjort det med alle partnerne mine. Jeg klarer ikke å komme, og får litt panikk når de setter seg som oppgave å få det til. Jeg vet jo at det ikke funker. Ingen har noen gang avslørt meg, tror faktisk ikke noen av dem har tenkt på muligheten.
Gjest Miryks Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Niks. Det har frista et par ganger, hvertfall i begynnelsen med gubben.Han stoppet opp av og til og "har det gått for deg?". Måtte til slutt si "slutt å spør, ellers faker jeg!". Det funka.
Musemorbr / Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Opplevde det samme som Miryks, bare med en av mine første kjærester. Han stoppet opp og spurte kom du nå, hele tiden, bare jeg lagde den minste lyd eller bevegelse, og jeg begynnte rett og slett bare å si ja for å få det overstått. For da ble han straks ferdig. Han var elendig i senga uansett, og å snakke, vise og sånn fungerte ikke. Det gjorde ikke forholdet heller. Aah tenåringsminner. Haha
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 Er det bare jeg som aldri stønner under sex?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #12 Skrevet 2. september 2012 Jeg har kun gjort det en gang. Han var milevis unna å få meg til å komme å jeg var trøtt å ville egentlig bare bli ferdig. Det hører med til historien at vi nå har vært sammen i 2 år å aldri trengt å faike igjen
Toocute Skrevet 2. september 2012 #13 Skrevet 2. september 2012 Ja har gjort den en gang kan jeg komme på, men til å besvare noens spørsmål om.stenging. NEI jeg gidder ikke å stønne fordi jeg må, jeg vil tønne vist det er himmelsk bra. Han kan være god i senga alt han vil, men har jeg en god dag, ekstra tent. All stemning er bare bra. Ja da stønner man fordi det kan være litt vanskelig å holde seg ellers så er jeg ganske så stille av meg. Men alle lager jo litt lyder, puste lyder og osv. Godt er det jo uansett
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 Ja, jeg gjorde det med alle mine tidligere kjærester. Hvorfor? Jeg vet ikke. Jeg var ung, usikker og trodde jeg måtte for ikke å såre eller at de skulle tro jeg var rar. Det de gamle kjærestene gjorde for meg funket ikke i det hele tatt. Men så var vel ikke jeg så flink å forklare heller. Han som ble far til mitt barn var den første som fikk meg til å komme. Jeg glemmer aldri den følelsen. Har aldri faket med han. Det har jeg ikke <3 til.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 2. september 2012 #15 Skrevet 2. september 2012 Nei enten har jeg ikke behøvd å fake, eller så har jeg ikke rukket det før han var ferdig.. I stor grad det siste..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #16 Skrevet 2. september 2012 Ja, det har jeg gjort mange ganger. Dødsslitsomt med menn som spør "kom du nå?? Kom du nå???" hver gang man lager en lyd eller spenner en musker. Lettest å bare svare ja etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #17 Skrevet 2. september 2012 Nei, aldri faket. Men kommer lett, og mange ganger, så til og med med dårlige partnere har jeg fått det til:-) Men, spørre om man kommer??? Går vel ikke an å komme uten at mannen er sikker på hva som skjedde?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #18 Skrevet 2. september 2012 Nei, aldri faket. Men kommer lett, og mange ganger, så til og med med dårlige partnere har jeg fått det til:-) Men, spørre om man kommer??? Går vel ikke an å komme uten at mannen er sikker på hva som skjedde? Joa, går fint. Ikke alle er hylere.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #19 Skrevet 2. september 2012 Tror jeg faker og kommer ca 50/50. Har ingen partner nå, men har gjort det for å slippe å si det når det er helt klart at jeg ikke vil komme.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. september 2012 #20 Skrevet 2. september 2012 Gjorde det i min ungdom ja, da jeg var usikker på meg selv, kroppen min og på sex, og ikke turte si ifra. Når jeg ble mer voksen og sikker, så har jeg sagt fra hva jeg liker og ikke liker, og tatt ansvar for min egen nytelse, så da har jeg ikke hatt behov for det.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. september 2012 #21 Skrevet 2. september 2012 Har aldri gjort det nei... Går det ikke, så går det ikke. Da er det bare å være ærlig
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #23 Skrevet 2. september 2012 Nei, aldri faket. Men kommer lett, og mange ganger, så til og med med dårlige partnere har jeg fått det til:-) Men, spørre om man kommer??? Går vel ikke an å komme uten at mannen er sikker på hva som skjedde? Joa, går fint. Ikke alle er hylere. Neida, ikke hylere. Men man mister jo kontroll over kroppen under orgasmen, skjelver, rister og sånt. Så uansett om man ikke lager en lyd skal det mye til at mannen ikke oppdager hva man driver med;-)
Tigerpote Skrevet 2. september 2012 #24 Skrevet 2. september 2012 Jeg har vurdert det innimellom, men av hensyn til mitt eget velbefinnende har jeg avstått og latt oss holde på til jeg kom i mål.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #25 Skrevet 2. september 2012 Nei, aldri faket. Men kommer lett, og mange ganger, så til og med med dårlige partnere har jeg fått det til:-) Men, spørre om man kommer??? Går vel ikke an å komme uten at mannen er sikker på hva som skjedde? Joa, går fint. Ikke alle er hylere. Neida, ikke hylere. Men man mister jo kontroll over kroppen under orgasmen, skjelver, rister og sånt. Så uansett om man ikke lager en lyd skal det mye til at mannen ikke oppdager hva man driver med;-) Jeg mister overhodet ikke kontrollen på kroppen. Null risting, bare litt anstrengt pusting. Det har skjedd flere ganger at mannen min ikke har skjønt at jeg har kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå