Gå til innhold

Når flyttet dere barna over på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår sover ennå sammen med oss, men tenker det kanskje er på tide snart? Hun er 14 mnd:-)

Eneste er at rommen ligger ikke ved siden av hverandre, men på hver sin side av hovedetasjen.. Synes det virker så langt unna. Må bruke babycalling på natten da, og engster meg for at den kanskje slutter virke en natt, slik at jeg ikke hører henne hvis hun våkner.

Joda, er nok en liten hønemor :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her flyttet mini på eget rom når han var 6 mnd (vegg-i-vegg) og vi sover nå alle sammen hele natten igjennom :-) Han er nå 7 mnd...

Skrevet (endret)

Her har vi ikke rom til velsa og ho er 4 mnd(får det når vi flytter neste uke) og ho lager så sinnsykt mye lyder i søvne og holder meg våken, så nå legger jeg ho i vogna på gangen når jeg legger meg :P

Syntes barna skal få eget rom når dere som foreldre føler det er riktig. Jeg sov på rom med min mor og far frem til jeg var 8, da ble kontoret mitt rom :P

Kjøp deg en babycall som kan være trådløs i begge ender (avent har en god en) da kan du ha babycallen omtrent i senga til ungen om du vil, og ha dørene oppe på natta - er det noe barnet vil gir de stort sett fra seg nok lyd til at du hører dem uansett :D

Endret av Frk Vimse
Skrevet

Jeg ble vist plassert på eget rom når jeg var 9 dager (!!!) gammel. Sov vist hele natten også..

Skrevet

ho var en mnd gammel, og fra da har hun sovet fra 8 om kvelden til 8-9 morran etter:) hun er 10mnd og har fortsatt samme sovemønster:)

Skrevet

Hun var nærmere 10mnd gammel for rommet hennes var ikke ferdig oppusset før den tid.

Nestemann flytter nok inn på eget rom tidlgere enn det, litt avhengig av da han/hun slutter med nattmating. Men vi får se, nestemann er hvertfall 9 mnd unna :P

Er du nervøs for ikke å høre barnet ditt så anskaff deg babycall. Jeg hadde det med jenta mi da hun fikk eget rom, men hadde liten bruk for det da lungevolumet hennes var mer enn perfekt og hun vrælte høyt nok til å vekke naboene 10 mil unna ;)

Skrevet

Når han var 3 måneder :-) er ikke noe å vente på om man har mulighet. Tro meg, du hører barnet ditt gråte :-)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Første var 8 mnd og andre var 5 mnd.

Og som Regina P. over her skriver, du hører det garantert :)

Skrevet

Vi bruker ikke babycall, hører ho godt tvers over gangen. men den babycallen vi har fra avent gir lyd om det snart er tomt for strøm eller om den ikke får kontakt med den andre delen.

Skrevet

Flyttet på eget rom når hun var ca 3 mnd, men da vegg i vegg med vårt rom, og med Avent babycall med video. Anbefaler virkelig den babycallen!!

Både jeg og lillemor sov mye bedre med en gang :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :-)

Tror det er på tide. Hun våkner minst fem ganger hver bidige natt. Og garantert hver hang jeg kommer inn og legger meg! Kjenner jeg gjerne kunne tenkt meg å sove en hel natt, uten å ha henne borte på overnatting ;-)

I tillegg har hun begynt å våkne og hyyyylgråte gjerne i ett par timer midt på natten. Skulle gjerne forstått meg på hva hun jobber med på natten ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...