Gå til innhold

Hva tenker dere? Ang forhold tll "gift" mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en mann for 2 mnd siden og kort fortalt, vi elkser hverandre. Han bor fortsatt hjemme sammen med kona og barnet, men det er slutt mellom de...Problemet mitt er at de ennå ikke har snakket noe særlig om hvordan de skal gjøre ting, ikke informert barnet enda, ikke bestilt mekling eller skrevet under på skilsmissepapirene. Jeg burde sikkert ikke hatt kontakt i det hele tatt synes dere sikkert, men det er seriøst mellom oss, vi er sammen hver dag og planene våre er klare..Jeg stoler fullt og helt på han, men må innrømme at jeg synes det er på høy tid og "rydde opp" på hjemmebane..Synes dere det er for mye forlangt av meg etter 2 mnd....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Traff en mann for 2 mnd siden og kort fortalt, vi elkser hverandre. Han bor fortsatt hjemme sammen med kona og barnet, men det er slutt mellom de...Problemet mitt er at de ennå ikke har snakket noe særlig om hvordan de skal gjøre ting, ikke informert barnet enda, ikke bestilt mekling eller skrevet under på skilsmissepapirene. Jeg burde sikkert ikke hatt kontakt i det hele tatt synes dere sikkert, men det er seriøst mellom oss, vi er sammen hver dag og planene våre er klare..Jeg stoler fullt og helt på han, men må innrømme at jeg synes det er på høy tid og "rydde opp" på hjemmebane..Synes dere det er for mye forlangt av meg etter 2 mnd....?

Han kommer ikke til å gå fra kona. Det han sier til deg at det er slutt, er bare tull. Hvis han ville gå fra kona, så kunne han flytte til deg en periode? Så lenge de ikke har sendt skilsmissepapirer, ikke fortalt barnet og ikke vært på mekling så er de fortsatt sammen og gift. Tror du blir lurt. Ikke at det er så mye sympati med noen som går etter gifte menn som bor med kone og barn, men jeg tror du bør slutte å høre på løgnene hans og finne noen som er singel.

Skrevet

Jeg synes det er spesielt å "elske" noen etter et to mnd langt bekjentskap.

Dernest synes jeg også at det er en smule spesielt å ha et forhold til en mann som fortsatt bor sammen med kone og barn.

Det anstendige ville ha vært å vente til de hadde fått ordnet opp i det praktiske, og han hadde flyttet ut, og da bør man også ta det med ro ei en periode, slik at bruddet får synke inn (spesielt hos barnet).

Dersom du "vet" at du har tenkt å dele livet ditt med ham, så kan du vel vente noen mnd?

Skrevet
Skjønner tankegangen din, men jeg vet at det er slutt mellom de, de har snakket med andre som jeg også kjenner og har fått bekreftet det gjennom. De snakker nesten ikke sammen og aldri hjemme likt lenger..men jeg bør kanskje gi han en tidsfrist iallefall....

Som sagt, finn deg en som er singel. Gi paret mulighet til å redde forholdet, for barnets skyld.

Skrevet

Du kommer sannsynligvis til å ende opp såret til slutt, for hvis han nå går fra konen sin til din fordel kan han når han begynner og kjede seg gå videre til neste dame.

Skrevet

Jeg klarer ikke å tro på at det er så vanskelig å sende inn ETT papir, altså, søknad om separasjon (som mannen kan sende ALENE, begge to trenger ikke skrive under på den) og ta en telefon for å bestille megling. Mitt inntrykk er at de ønsker å få litt tid fra hverandre for å se om forholdet kan jobbes med. Hadde han øNSKET å gå fra henne, så hadde han sendt de nødvendige papirene inn for lengst.

Skrevet

mest idiotiske ying å gjøre er å ha gå etter gifte menn. tenkt om det skjer m dg og din mann. å ødlege en famileliv er den verste en kan gjøre!!!!!!!!!!!!

Skrevet

En gift mann er en GIFT mann frem til skilsmissen er gjennomført, samme hvor "slutt" det er mellom han og kona.

Ha respekt for deg selv kvinne og la han gå.

La han og kona få sjansen til å se om det er noe igjen av forholdet å redde.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er du så sikker på at det egentlig er slutt mellom de? Vet hun om deg (og du ikke bare har hans ord på det) Om ikke, tror jeg desverre du blir grunndig lurt av en som vil ha i pose og sekk!

Det å elske noen etter kort tid er nå en ting, jeg føler det samme ovenfor samboeren min, jeg følte jeg elsket han etter knappe 1 mnd, men sa det ikke før vi var 5 mnd inn i forholdet (på 3 året sammen, med to barn og bryllups planer)

Men, om du kun har hans ord på skilsmisse planer osv, så bør du ikke stole blindt på det, men ha dine forebehold, så du skåner deg selv mest mulig, om det først skulle hende at han har brukt deg.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Beklager, men jeg må bare le litt for du har nok falt i den klassiske "kona mi forstår meg ikke, det er egentlig slutt, vi bare bor sammen på grunn av barna"-fella.

Mannen er gift, det er helt sikkert ikke slutt, det kommer sikkert heller ikke til å bli slutt og han sier det han må si for å kunne holde deg på gress.

Avslutt mens leken er "god".

Skrevet

Sorry men syntes du er litt dum her,

Han sier det er slutt men han bor med henne og barnet, ingen vet at det er slutt inklusiv barnet også videre. De har ikke tatt ut separasjon eller snakket om hvordan ting skal deles og gjøres. Da er det ikke slutt.

Det er en like god løgn som "kona forstår meg ikke", "Jeg får aldri sex hjemme", " jeg kan ikke forlate henne for ho er mentalt ustabil og sier hun tar livet av seg om jeg går" og alle de andre vanlige tingene gifte menn sier for å få elskerinna til sengs og ikke bråke for mye og tro at de bor med sin kone bare for å være snill.

Så lenge de bor sammen er du elskerinna ikke noe annet om du en vil tro det.

Gi han beskjed om at du er glad i han men nå er det stengt fram til han har skrevet under på seperasjonspapirer og flyttet for seg selv, om det han sier er sannhet, det virkelig er slutt mellom han og kona og han virkelig er glad i deg og vil ha deg så ordner han snart nok opp.

Om han bare bruker deg vil han nok en stund prøve å få deg til å fortsette forholdet uten at han forlater kona og når han skjønner det ikke går så finner han seg noen andre og da vet du hvor du faktisk sto.

Begge trenger ikke skrive under på separasjons og senere skilsmisse papirer, men det går fortere å få det igjennom og kun han trenger å bestemme seg for å flytte ut, han trenger ikke hennes godkjenning for dette.Så unnskyldningene til å ikke komme seg ut av forholdet han er i holder ikke mål

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...