Flode Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Men er det noen som kan si meg hvor lenge jeg kan være på nettet med mobilen før jeg har brukt 50 Mb? Det kommer vel sikkert an på om jeg laster ned noe spes, men... Hjelp..? Jeg er fullstendig blank på sånt! ))
It's all about me Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Last ned Mobile Counter så får du full oversikt.
Flode Skrevet 1. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2012 Last ned Mobile Counter så får du full oversikt. Men jeg har ikke smarttelefon - det er datteren min som lurer...
It's all about me Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Last ned Mobile Counter så får du full oversikt. Men jeg har ikke smarttelefon - det er datteren min som lurer... Nei da er ikke jeg mye til hjelp. Jeg bruker bare trådløst nettverk for å slippe å tenke på slike kostnader.
Flode Skrevet 1. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2012 Last ned Mobile Counter så får du full oversikt. Men jeg har ikke smarttelefon - det er datteren min som lurer... Nei da er ikke jeg mye til hjelp. Jeg bruker bare trådløst nettverk for å slippe å tenke på slike kostnader. Ja, vi gjør også det her hjemme. Men datteren min har 50 Mb inkudert i telefonabonnementet sitt, så hun (og jeg) lurer på hvor lenge hun kan bruke den før kostnadene begynner å løpe
It's all about me Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Last ned Mobile Counter så får du full oversikt. Men jeg har ikke smarttelefon - det er datteren min som lurer... Nei da er ikke jeg mye til hjelp. Jeg bruker bare trådløst nettverk for å slippe å tenke på slike kostnader. Ja, vi gjør også det her hjemme. Men datteren min har 50 Mb inkudert i telefonabonnementet sitt, så hun (og jeg) lurer på hvor lenge hun kan bruke den før kostnadene begynner å løpe Men kan ikke hun laste ned Mobile Counter og se da??? Er da bare å laste det ned når hun er på trådløst nett, laste ned noen vanlige sider og se......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå