Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Får angst av tanken på å gå ut og spise sushi;-/
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Du må da ikke bruke pinner for å spise sushi...? Ellers så er det bare ren teknikk. Hvis du plages veldig av dette, så vil jeg anbefale deg å kjøpe et par pinner og øve deg hjemme. Med litt øvelse er det faktisk ikke vanskelig i det hele tatt. =)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Kan ikke si jeg kan det, men bruker pinner når jeg spiser sushi:P Blir litt kløn men det går
Voilà Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Man trenger ikke å spise med pinner når man spiser sushi, nei. Men det er ikke så rent vanskelig heller. Legg en pinne langst innsiden av pekefingen, og den andre i kroken mellom tommel og pekefinger. Trikset er å holde bakerst på pinnene - å holde dem på midten er tapt prosjekt.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 hvorfor ikke bruke gaffel????? jeg kan ikke spise med pinner,...sit jeg var ute på kina resturang spratt jo pinnene overalt....flaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå