Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Er det noen her som har lest boken til Theolyn Cortens - Møt din skytsengel og tatt det kurset som er i den boken? Jeg skal begynne med det kurset i neste uke og lurer på hvordan det er.. Hva heter skytsengelen deres? Hvordan ser han/hun ut? Min skytsengel heter Melody og jeg så henne for første gang i dag. Hvit/gult avlangt lys Blir spennende dette!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Jeg har en sint rød mann med en høygaffel på den ene skulderen. Aner ikke hva han heter, han har fortsatt ikke fortalt meg det. Men han visker endel stygge ting inn i øret mitt....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Hvorfor i all verden så spydige dere her over? Om man tror på skytsengler så er vel det en heller uskyldig ting. Forstår virkelig ikke hvorfor dere gidder å latterliggjøre andres innlegg på denne måten... Jeg vet at det er mer mellom himmel og jord enn det vi kan "bevise", har aldri hatt kontakt med skytsengelen min - om en sånn finnes... men tror at det er noe i det. Jeg har hatt besøk, og vet jeg har en guide. Og tar jeg helt feil, så tenker jeg at det er en rimelig uskyldig ting å ta feil om Håper du får et fint kurs, HI!
Gjest overlord Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Jeg har en sint rød mann med en høygaffel på den ene skulderen. Aner ikke hva han heter, han har fortsatt ikke fortalt meg det. Men han visker endel stygge ting inn i øret mitt.... Er det ikke han som heter Beelzebub? Er da minst like pent navn det som Melody. Dessuten er det ikke så mye brukt, så du slipper at alle skytsenglene til vennene dine heter det samme.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Takk for svar 23:10 Guide er et annet ord for skytsengel altså De har hatt mange navn oppgjennom årtusende Og dere som er spydige, kan ikke si jeg hører på dere. Sneversynte folk møter man over alt, selv om det er flere samlet her inne enn hva jeg har møtt tidligere ;P hi
Gjest Miryks Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Skytsenglene mine heter Vett og Fornuft.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Takk for svar 23:10 Guide er et annet ord for skytsengel altså De har hatt mange navn oppgjennom årtusende Og dere som er spydige, kan ikke si jeg hører på dere. Sneversynte folk møter man over alt, selv om det er flere samlet her inne enn hva jeg har møtt tidligere ;P hi Eller hjelpere Jeg tror på det, absolutt. Og jeg røyker hverken sokker eller rev
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå