Gå til innhold

Venninna mi utnytter meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har sviktet meg når jeg trengte henne veldig, og har trukket seg helt unna meg. Det har jeg også gjort nå, har bestemt meg for å ikke ha noe som helst med henne å gjøre siden jeg ikke liker å ha kontakt med falske folk. Hun slenger drit om de andre venninnene sine og garantert om meg også.

hun har også slengt ut noen frekke kommentarer til meg som avslører at hun er sjalu på meg.

 

De eneste gangene hun ringer til meg er når hun skal jobbe i helger og ikke har barnevakt. Hun sier først lenge siden sist og så lurer hun på hva jeg skal den dagen. Hun skal ha meg til å passe hennes barn i tillegg til mine egne. Det har jeg gjort noen ganger og spandert både det ene og andre på dem og gir dem selvfølgelig alltid mat når de er her hos meg. Problemet er at jeg har fått litt nok siden hun lover at hun skal gjengjelde alle middagene osv, men det har ikke skjedd en eneste gang. Jeg bryr meg virkelig om barna hennes og synes det er veldig vanskelig. Barna hennes er såpass store at de kan passe litt på mine en stund, og derfor formulerer hun det sånn at det skal høres ut som om at barna hennes hjelper meg. Men det blir jo bare dobbelt så mange å rydde opp etter og dobbelt så mye bråk. Har sagt til henne at jeg egentlig har nok med mine egne, men det går ikke inn...

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Si nei. Det er ganske enkelt om man bare øver seg litt.

Skrevet

Høres ut som min tidligere venninne det der. Der var alt enveis, jeg stilte alltid opp når hun spurte om pass til sine 3 unger, eller andre ting, men hvis jeg sendte henne en mld og spurte om en tjeneste, så hørte jeg ikke noe fra henne før det var gått minst en uke.

 

Dette var også en dame som baksnakket alt og alle, uansett hva en gjorde for henne, så fant hun noe dritt å slenge ut om de, og jeg vet at hun slengte dritt om meg også.

 

Jeg valgte å distansere meg. Var veldig vanskelig i starten, men det går seg til.

 

Det er ikke så vanskelig, men du må bare bestemme deg for å gjøre det:)

 

Jeg lot vær å svare på txt mld (tok igjen med samme mynt) , tok ikke tlf når den ringte osv. Tilsutt gled det bare ut av seg selv.

Har fått høre i nærmiljøet at hun har jobbet hardt for å prøve å sverte meg,men det er ikke så mye å få gjort med. Jeg har det så bra uten henne at den svertekampanjen kan jeg fint klare å overse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...