Mami_ Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Har såååå lyst å gå på tur med snuppa. Hun sitter fint i stol ved kjøkkenbordet, men klarer ikke reise seg opp i sittende stilling selv, og sitter heller ikke selv dersom vi setter henne på gulvet. Hun er 7 mnd... Må vel bare vente enda litt, men vintern kommer vel snart her oppi Nord-Norge...
PrøvLykken Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Vi har gutten vår i meis. Han er 7,5 mnd. Han elsker det! Går ikke veldig lange turer. Han setter seg heller ikke opp selv.
Lady lovely locks Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Når du ser at barnet kan sitte i en bøylestolen på en god måte. Når de har styrke i ryggen til å holde ryggen strakk. Da kan du starte med noen korte turer. 6-8 mnd...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Jeg hadde ikke sønnen min i bæremeis så tidlig... Han var 10 måneder første gangen han satt i meis, og godt over 7 måneder første gangen han kom i tripp trappen. Foreldre har det altfor travelt med at babyene skal sitte! Blir litt skremt over dette jeg.. De kan jo få ryggproblem resten av livet:(
Mami_ Skrevet 1. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2012 Jeg hadde ikke sønnen min i bæremeis så tidlig... Han var 10 måneder første gangen han satt i meis, og godt over 7 måneder første gangen han kom i tripp trappen. Foreldre har det altfor travelt med at babyene skal sitte! Blir litt skremt over dette jeg.. De kan jo få ryggproblem resten av livet:( Slapp av da... Har det overhodet ikke travelt med at hun skal sitte, har bare lyst å ta henne med ut i naturen for å puste inn litt god skogluft Lar henne bare sitte når hun skal få grøten morgen og kveld, ser ikke på det som barnemishandling akkurat.
Mami_ Skrevet 1. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2012 Når du ser at barnet kan sitte i en bøylestolen på en god måte. Når de har styrke i ryggen til å holde ryggen strakk. Da kan du starte med noen korte turer. 6-8 mnd... Ja, hun er sterk i ryggen, men litt tung, så kommer seg ikke helt opp i krabbestiling og videre til å sitte enda. Men hun er absolutt sterk og rak i ryggen. Kanskje vi skal prøve en kort tur da
Gjest peacock Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Jeg ville ventet til babyen kan sette seg opp selv, for da er de sterke nok i ryggen.. Tar nok ikke skade av en liten tur før det, men for lengre turer ville jeg ventet
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Skaff deg heller en bæresele som støtter bedre, feks meitai, da kan dere gå ganske lange turer allerede uten å belaste ryggen hennes. Veldig praktisk etterhvert som hun vil gå litt selv også ettersom den nesten ikke tar noe plass i sekken man stort sett har med uansett, så kan hun gå så lenge hun orker og så er det bare å ta frem meitaien etterpå.
Line-mamma til to herlige Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 jenta mi er 10 mnd, begynte med meis når ho var 9! Ho elsker det:) fjoller,prater og ler helte tia oppi der! Sovner og alt i den om turen blir for lang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå