Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en av byens mest berykta menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du var alenemor og plutselig ble småforelska i en mann som er god og snill i forhold men som har rykte på seg som småkriminell innen jobben sin og har gjort mye sprø ting i livet sitt. Og eksen din ikke tåler trynet på han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sammen med en som alle i byen vet hvem er (xnarkoman o.l).

Skrevet

Nei. Jeg vil, av hensyn først og fremst til barnet, ha et ryddig og bra forhold til hennes pappa og jeg vil ikke dra småkriminelle, eller store kriminelle, inn i livet hennes.

Jeg er, "kjedelig" nok, først og fremst mamma og tar hensyn til det, og jeg liker det :)

Skrevet

Nei, sånne menn er ikke akkurat noe jeg tenner på.

Skrevet

Nei, det kunne jeg absolutt ikke.

Skrevet

Neh, da har de som regel ikke noe av det jeg har på "Må-HA-lista" mi. (som forresten vokser seg litt større for hvert år som går;)

Skrevet

Nei. Som mamma må jeg ta hensyn til ungene før meg selv, og "slike folk" vil jeg ikke ha rundt dem. Da jeg var yngre hang jeg med en del av det kaliberet, men da var det bare meg selv jeg hadde å tenke på (ryktet mitt fikk seg nok en smell, men jeg hadde heldigvis vett til å ikke gjøre noe ulovlig selv).

Nå har jeg lært at bad boys muligens er spennende, men ikke særlig sunne å være sammen med i lengden. En annen sak er om de har lagt alle uvaner bak seg og har brutt med alle venner i det kriminelle miljøet, men da skal de ha holdt seg på den smale sti lenge før de møtte meg. Tenker ikke så veldig mye over hva andre måtte mene, men det er viktig å sette et godt eksempel for jentene mine.

Gjest overlord
Skrevet

På ingen måte. Men om ingen fikk vite om det kunne jeg kanskje, rent hypotetisk, hatt en skitten affære med han..

Skrevet

Hvis ryktene var sanne, så hadde jeg holdt meg unna. Spørs hva "småkriminell" er for noe, hvis han hadde stjålet et par ganger i tenårene osv, så hadde jeg ikke brydd meg. Og jeg hadde ihvertfall ikke brydd meg om hva EKSEN syntes. Eksen skal ikke ha noe å si på valg av kjærester eller sexpartnere. Det er en grunn til at man er en eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...