My_my Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Jeg har gått på AAP de siste årene og har innvilget ut året. Nå er jeg i permisjon og skal bare melde inn noen dager jeg mangler, men skal jeg fortsatt være registrert hos NAV? Altså, ja eller nei på det siste spørsmålet? Jeg vil tro det er nei, siden "kontrakten" går ut før permisjonen...? Hjelp meg noen som kan!
Hannemora2 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Nei når du er ferdig i permisjon kan du søke på nytt:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå