Fru Tuttemor Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Har smertefulle hemorider etter fødsel for ti dager siden,noen tips?Smurte med litt sheriproct men funka ikke så bra,bruker ac3 nå og di krympet bittelitt men er like smertefulle.. paracet funker ikke så ble desperat å prøvde en voltaren å det funka på smertene men kan da ikke gå på voltaren når man ammer..trenger tips..noen sa is funka å noen sier at man skal homde dem varme..?
VinterSol+2 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Skal du bruke sheriproct må du bruke det mer enn én gang. Fire ganger om dagen første døgnet, så to ganger i døgnet etterpå, står det. Ligg mye, ikke sitt. Ikke sitt lenge på do. Evmt kom deg til legen og få "tømt" den.
Sweetpea Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Xylocain salve hjelper på smerten...men fjerner ikke problemet....sheriproct har funket best for meg, men det får man ikke tak i for tiden....
mammas skatter <3 Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 du må drikke mye. veksle mellom å sitte å ligg. spis mye fiberrik mat. og eventuelt ta idoform for å ikke få hard mage. gå på do så fort du må nr 2. sheriproct hadde de her i byen, så det kan variere fra sted til sted. den hjelper meg litt vertfall. jordmor sa også til meg at is kunne funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå