Gå til innhold

Noen fra Søgne eller Kristiansand??


Bugg11

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg synes det er veldig bra at du har tatt skrittet med å sykemelde deg. Dere har en vanvittig tung og krevende jobb etter det dere fortalte. Jeg føler jeg har det litt mindre fysisk tungt enn dere, så jeg klarer å holde ut en stund til. Jeg kan jo sitte å undervise, jeg kan be elevene gå ut å leke hvis jeg blir sliten osv. De er veldig selvstendige og har forståelse for at jeg blir sliten. Samtidig er jeg ikke så stor enda. Litt skuffet over det, for mange mener at jeg har en mage som viser at jeg bare har spist litt mye i det siste... Har vært hos legen, og magen og jenten vokser som normalt, så det er helt rett det msp84 skriver om at alle er forskjellige ;)

 

Å jobbe i kommunen ja, det skal ikke alltid lønne seg. Skjønner at du vil gi mest mulig, men når de har anbefalt deg å sykemelde deg, så ville jeg kanskje vurdert det. 20 % er jo ikke så mye og kan ha en god effekt?!

 

Har dere funnet hus? Slitan med ny bil, forresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei BMS85 ! Så koselig at du slenger deg på ! :)

 

Alltid veldig spennende med førstemann! :) Jeg har ihvertfall et lite råd og komme med, og det er at alle graviditeter er forskjellige! Så ikke få panikk om ikke du kjenner det ene eller andre, eller om du har vondter her eller der som ikke vennene dine har. Eller om magen er stor eller liten iforhold til normalen, for det finnes ingen normal. Din kropp er din kropp. Kjenn heller etter hva som føles riktig for deg, og ikke hør på hva alle andre har å si. Alle kropper er forskjellige, og det er graviditeten også. :)

 

Hvor gammel er du og hva jobber du med? :)

 

Ja det skjønner jeg. Er mye forskjellig å lese og høre når det gjelder svangerskapet.

Jeg er 27 år, 28 når minsten kommer. Jobber som sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei :) jeg har termin i April med førstemann og hiver meg med. Har det vært snakk om å treffes på nytt? Blir gjerne med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!!

 

Jeg venter førstemann 28 februar, en jente! super spent! Syns tiden går veldig fort.... Er "ny innflyttet" i kritiansand og syns det hadde vært kjekt å komme i kontakt med flere gravide- da jeg kom over dette forumet deres. så gøy at alle er ca samme alder. Syns det hade vært kjekt å treffes hvis dere planlegger det. Jeg er 26 år og bor i byen, jobber som tannlege. koselig å dele litt erfaringer med noen som er i samme situasjon!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Jeg venter førstemann 28 februar, en jente! super spent! Syns tiden går veldig fort.... Er "ny innflyttet" i kritiansand og syns det hadde vært kjekt å komme i kontakt med flere gravide- da jeg kom over dette forumet deres. så gøy at alle er ca samme alder. Syns det hade vært kjekt å treffes hvis dere planlegger det. Jeg er 26 år og bor i byen, jobber som tannlege. koselig å dele litt erfaringer med noen som er i samme situasjon!

 

:-)

 

Så spennende med ei lita jente da. :) Her venter vi gutt,så nå bare nyter vi tida han holder seg inne og vi kan slippe nattevåk og alt som kommer med. ;)

 

Vi hadde ei lite treff for ikke så lenge siden, men om det kommer mange til og folk har tid og ork, så hadde det jo vært trivelig om vi kunne tatt et treff til. :)Tror nok hvertfall mannen her setter pris på at det går an å snakke voksende mage med alt hva det innebærer andre plasser enn bare hjemme.. ;) Blir fort mye gnag.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nærmer seg med storm skritt for dere nå :-) syns du tiden går fort?? Fikk senest i dag høre at man må nyte den lille tiden man femdelses er to- frem til den lille kommer- da blir det fort en hektisk hverdag!

 

samtidig må jeg si at vi gleder oss veldig til å bli tre... er blir mye baby snakk her i huset.. ligger våken om nettene for å kjenne spark og finne navn :-)

 

Vi får se om vi får til et treff, men er jo en hektisk tid nå før jul- og dere som har termin i januar får se hva dere orker. Hvis ikke kan vi evt. treffes når de små har sett dagens lys og er klare for trilleturer og dele erfainger! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei ! :)

 

Så koselig at vi er blitt flere :) :)

 

Jeg er 28, bor på Hånes og har termin 15.januar.

 

Ja det hadde vært koselig med et nytt treff, kanskje få litt pause i julestria. ;) En ettermiddag før jul kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi er blitt flere :) Velkommen!!

 

For min del passer bare mandag neste uke. Skal på sykehuset kl. 14:00, så må bli etter da. Ellers kan jeg ikke før i januar. Vi kunne jo sett i begynnelsen av januar.. Da er vi kanskje litt lei av å vente, så da har vi nok godt av å komme oss ut litt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i Stavanger i romjulen og over nyttår, men er tilbake den 2.januar. Jeg kan kun den første uka da i januar, pga eksamen som begynner 7.januar (hjemmeeksamen), og termin uka etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ta et treff i begynnelsen av januar da?

Vi overtok huset akkurat, og må egentlig bruke denne uka på å flytte siden det er nå han er hjemme...

 

Regner selvfølgelig med vi alle er raske og spreke, og fulle av overskudd når det nærmer seg termin, så å utsette til over nyttår ikke vil være noe problem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreke og raske, det skal være sikkert og visst!! Vi tar det den første uken! Eneste dagen jeg ikke kan er 3. januar.

 

Kose dere masse med adventstiden og romjulen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uka i januar passer veldig bra for min del, er hektisk nå i desember... siste innspurt på julegaver og diverse. For meg passer det alle dager unntatt onsdag 2. hva sier dere til torsdag 3 januar? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår 4. eller 5., litt avhengig av hvilken dag som passer best for deg msp84. Tross alt du som skal ha eksamen like rundt hjørnet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også begge dagene :) Kanskje noen av de andre jobber på fredagen, at lørdagen er best, så har de sjansen de også? Skal vi si lørdag 5. januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...