Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 skikkelig grisekåt.. og mannen min unngår helst sex mens jeg er gravid (hvertfall 3tri) jeg trenger pikk, og drømmer om å stille meg opp midt på torget med rompa i været og bare ta i mot alt som kommer! guuud, det hadde vært godt å bli brukt skikkelig, fylt opp av mann etter mann, til jeg var helt sanseløs av orgasmene! lei av å ronke, jeg trenger varmt og bankende lem inni meg! fler?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 ronke?? trudde de var mannfolk som gjor de eg da men... si til mannen din at du VIL og MÅ ha kuk da so fÅr du helt sikkert
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Ronke og lem?? Ehh..... hahaha! Har vi en gutt på besøk her inne?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Jeg er mann og veldig deilig. Hvor bor du? Vil ikke mannen din- stiller jeg opp
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Da får du dra ned buksene på han og forsyne deg da. Nekter deg sikkert ikke om du trykker på de rette stedene ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Hehehe, hvordan i alle dager ronker en jente? Du får legge deg naken i kveld og gni den bare rumpa mot mannen din så skal du se du klarer tenne han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå