Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Vær snille, eller så blir jeg enda mer trollete.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Opps, hadde visst spurt om dette før. Beklager http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143967651-hvilken-inntrykk-har-dere-av-meg/
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Liker deg godt jeg. Selv om jeg ikke ALLTID er enig med deg da. Tror du er en kjempebra mamma og står på for at ungen din skal ha det bra, også virker det som om du har bein i nesa og står for meningene dine. Det er også positivt altså!! Eneste litt negative, om det Må være noe negativt også må være at jeg ikke alltid er enig i alt du sier. Men stort sett så tror jeg vi er ganske like vi to. Hadde vært kult og dele en flaske vin en gang kanskje? Eller snakke litt sammen utenom anonymforum? Sender deg en pm jeg. Hilsen hun andre anonyme.
min<3 Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Same shit,different...nei vent, same shit.
what a drittkjerring Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Vær snille, eller så blir jeg enda mer trollete. Grei til sitt bruk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå