Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Møtte ei jente her omdagen som heter Minda, og jeg falt pladask for det navnet! Har nettop fått ei lita jente som vi ikke har klart å bestemme navn på enda. Nå vurderer jeg dette navnet, hva synes dere? Synes det er så søtt og uskyldig..
valkyrien Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Har ei kusine som heter Minda. Rart først, men ble vant til det etterhvert
min<3 Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Igjen så spør jeg: hvorfor legge ut det spm her? Hvis du liker navnet, så velger du det. Kan jo ikke være noe koselig å høre at andre syntes det er stygt??
what a drittkjerring Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Møtte ei jente her omdagen som heter Minda, og jeg falt pladask for det navnet! Har nettop fått ei lita jente som vi ikke har klart å bestemme navn på enda. Nå vurderer jeg dette navnet, hva synes dere? Synes det er så søtt og uskyldig.. Jeg kjenner også en Minda. Voksen dame på nesten 40:P Liker det ganske godt!
det er berre mordi Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Igjen så spør jeg: hvorfor legge ut det spm her? Hvis du liker navnet, så velger du det. Kan jo ikke være noe koselig å høre at andre syntes det er stygt?? Er det du som er sjefen?
Gjest Heartbroken Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Igjen så spør jeg: hvorfor legge ut det spm her? Hvis du liker navnet, så velger du det. Kan jo ikke være noe koselig å høre at andre syntes det er stygt?? Du får lage en liste, du da, over hvilke spørsmål som er ok å stille. Minda er et sjeldent og fint navn
min<3 Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Nei jeg er ikke sjefen,men hvis man syntes et navn er nydelig og fint så kan det da ikke være noe hyggelig at andre kanskje rakker ned på det? Takhøyden for å skrive stygge ting her inne er ikke høy akkurat.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Oi det har jeg aldri hørt før nå, men det sytnes jeg var veldig fint! liker sånne myke feminine navn
det er berre mordi Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Nei jeg er ikke sjefen,men hvis man syntes et navn er nydelig og fint så kan det da ikke være noe hyggelig at andre kanskje rakker ned på det? Takhøyden for å skrive stygge ting her inne er ikke høy akkurat. Hun har sikkert tenkt over faren før hun postet innlegget:) Nå ser det ut som navnet faller i smak hos mange og, så da er sikkert hi en fornøyd dame:)
min<3 Skrevet 1. september 2012 #11 Skrevet 1. september 2012 Nei jeg er ikke sjefen,men hvis man syntes et navn er nydelig og fint så kan det da ikke være noe hyggelig at andre kanskje rakker ned på det? Takhøyden for å skrive stygge ting her inne er ikke høy akkurat. Hun har sikkert tenkt over faren før hun postet innlegget:) Nå ser det ut som navnet faller i smak hos mange og, så da er sikkert hi en fornøyd dame:) Det er sant :-) Syntes bare det er trist hvis noen velger bort drømmenavnet fordi det blir vraket her inne.
Miamimom Skrevet 1. september 2012 #12 Skrevet 1. september 2012 Linda? Hehe..har aldri hørt det før,likte det ikke sånn umiddelbart dessverre.
Nikamo Skrevet 1. september 2012 #13 Skrevet 1. september 2012 Kjenner en godt voksen Minda, og synes det er et pent navn
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 (endret) Jeg har starta en tråd på navneforumet for lenge siden om det navnet. Sjelden gammelt navn. En av mine favoritter for en evt fremtidig datter. Min oldemor het Minda og jeg syns det er kjempefint navn. Men jeg kjenner ikke eller veit om noen som heter det. Endret 2. september 2012 av Scania
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå