Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Tok d lang tid før dere fikk time til dette. Har hatt en større blødning og ønsker ul. Lurer på om jeg må belage meg på lang ventetid?
<3 2G <3 Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Kommer helt an på hvor du skal og om du ble henvist eller bestilte selv.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Jeg fikk på dagen.De har såkalte hastetimer.. men du kan også ringe sykehuset,fikk beskjed om å komme med en gang jeg..
Tovehvit Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Jeg fikk ul en ukes tid etter første kontrollen. Men de måtte finne ut hvor langt jeg var påvei, da jeg har et uoppdaget svangerskap bak meg.
Gjest Mentha Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Jeg fikk på dagen. Var hos fastlege og ble videresendt til sykehuset med en gang i uke 6. Er du bekymret ta kontakt med fastlegen din, de kan ta kontakt videre med sykehuset for deg og sette opp hastetime.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Fikk på dagen når jeg hadde liten blødning.
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Jeg var bare nysgjerrig, men fikk i løpet av en drøy uke. Hadde det hastet hadde jeg nok fått på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå