Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 scania heartbroken barn og engler juliea og kuksløskan sug lut undrende ullteppe Himmel og hav Mamman til will og ailo Lettie Lykke fryd musemor alva sekretøsa den perfekte mor vet jeg ikke har skrevet alle rett, men det er de jeg ser går igjen. Er jo andre også, men husker ikke de som jeg bare ser en skjelden gang
min<3 Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Jeg vil bare si at nå bør dere for en gangs skyld huske mitt!!!!
Voilà Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Kapabel Monajenten Cat.68 Northernlights InaPetrine Babygullz Alva Sug lut Smurfen Andeby En blå og en rosa Zelda Mamma Mø ... Dette er de jeg husker fra ca 2008 og 2009, når jeg var mye her sist - utenom Cat.68 og Alva har jeg ikke sett de andre i det siste...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 De som har laget disse trådene "hva synes du om meg". Stort sett tragiske, oppmerksomhetsyke damer alle sammen. Begriper ikke hvordan voksne mennesker har tid til å sitte så mye på et forum og være så opptatt av hva andre (de faktisk ikke en gang kjenner) måtte mene om de. Jobber dere ikke? Studerer? Har dere ikke venner eller familie som opptar noe av tiden deres? Hvordan i allverden har dere tid til å leve et helt liv her inne?
Gjest Miryks Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 De som har laget disse trådene "hva synes du om meg". Stort sett tragiske, oppmerksomhetsyke damer alle sammen. Begriper ikke hvordan voksne mennesker har tid til å sitte så mye på et forum og være så opptatt av hva andre (de faktisk ikke en gang kjenner) måtte mene om de. Jobber dere ikke? Studerer? Har dere ikke venner eller familie som opptar noe av tiden deres? Hvordan i allverden har dere tid til å leve et helt liv her inne? Jobber ikke. Ungene er i barnehagen og jeg er på jobbjakt. Hvordan VISSTE du at jeg ikke har noe å gjøre om dagen, når huset er shina, oppvasken tatt og klærne hengt opp? Ja, og etter å ha jogga 3 mil, så klart.(...) Anyways. Barnogengler Mamman til will og ailo CaptainHindsight UndrendeUllteppe [stjerne] Sug Lut Moota Alva Juliea Hearbroken Himmel og hav Musemor Sekretøsa Og mange flere, men nå tok jernteppet overhånd.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 De som har laget disse trådene "hva synes du om meg". Stort sett tragiske, oppmerksomhetsyke damer alle sammen. Begriper ikke hvordan voksne mennesker har tid til å sitte så mye på et forum og være så opptatt av hva andre (de faktisk ikke en gang kjenner) måtte mene om de. Jobber dere ikke? Studerer? Har dere ikke venner eller familie som opptar noe av tiden deres? Hvordan i allverden har dere tid til å leve et helt liv her inne? Jeg er rå på multitasking Men jo jeg studerer, jobber og har venner jeg skal ut å møte om en time...
what a drittkjerring Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Utenom de som allerede er nevnt; Toocute Miamamma(tror jeg?) Swan85(henger mest på navnedebatten) Ziva
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 De som har laget disse trådene "hva synes du om meg". Stort sett tragiske, oppmerksomhetsyke damer alle sammen. Begriper ikke hvordan voksne mennesker har tid til å sitte så mye på et forum og være så opptatt av hva andre (de faktisk ikke en gang kjenner) måtte mene om de. Jobber dere ikke? Studerer? Har dere ikke venner eller familie som opptar noe av tiden deres? Hvordan i allverden har dere tid til å leve et helt liv her inne? Helt enig
Voilà Skrevet 1. september 2012 #11 Skrevet 1. september 2012 Kapabel Monajenten Cat.68 Northernlights InaPetrine Babygullz Alva Sug lut Smurfen Andeby En blå og en rosa Zelda Mamma Mø ... Dette er de jeg husker fra ca 2008 og 2009, når jeg var mye her sist - utenom Cat.68 og Alva har jeg ikke sett de andre i det siste... JOOO - og Pila!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. september 2012 #12 Skrevet 1. september 2012 Kapabel Monajenten Cat.68 Northernlights InaPetrine Babygullz Alva Sug lut Smurfen Andeby En blå og en rosa Zelda Mamma Mø ... Dette er de jeg husker fra ca 2008 og 2009, når jeg var mye her sist - utenom Cat.68 og Alva har jeg ikke sett de andre i det siste... JOOO - og Pila! Ja, hvor har det blitt av Pila, Monajenten og Northernlights. Og Hjemmetråkkende Sqauw (sikkert feil stavet)?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #13 Skrevet 1. september 2012 Kapabel Monajenten Cat.68 Northernlights InaPetrine Babygullz Alva Sug lut Smurfen Andeby En blå og en rosa Zelda Mamma Mø ... Dette er de jeg husker fra ca 2008 og 2009, når jeg var mye her sist - utenom Cat.68 og Alva har jeg ikke sett de andre i det siste... JOOO - og Pila! Ja, hvor har det blitt av Pila, Monajenten og Northernlights. Og Hjemmetråkkende Sqauw (sikkert feil stavet)? Kanskje de rett og slett fikk seg et liv?
Gjest Heartbroken Skrevet 1. september 2012 #14 Skrevet 1. september 2012 Kapabel Monajenten Cat.68 Northernlights InaPetrine Babygullz Alva Sug lut Smurfen Andeby En blå og en rosa Zelda Mamma Mø ... Dette er de jeg husker fra ca 2008 og 2009, når jeg var mye her sist - utenom Cat.68 og Alva har jeg ikke sett de andre i det siste... JOOO - og Pila! Ja, hvor har det blitt av Pila, Monajenten og Northernlights. Og Hjemmetråkkende Sqauw (sikkert feil stavet)? Kanskje de rett og slett fikk seg et liv? Jeg syns synd på deg som kun er her inne fordi du ikke har noe liv utenom. (Jeg regner jo med at du snakker av egen erfaring, siden det sikkert er utenkelig for deg å anta noe du ikke har peiling på?) De fleste klarer nok å kombinere x antall innlegg her med et godt og innholdsrikt liv. Nå snakker JEG av egen erfaring altså.
Lady lovely locks Skrevet 1. september 2012 #16 Skrevet 1. september 2012 Sug lut - husker hun hadde masse nære støttespillere her inne for noen årsiden. Men husker ikke de nickene. Hartbroken Alva Juliea <O))))< - ikke helt riktig den der... Men det var en som hadde en masse tegn som så ut som en fisk Prebs - Fra navndebatten OG hun som har bilde av sjokolade på bilde sitt.... Husker ikke nicket, men husker bilde Og mange nick jeg kjenner igjen når jeg ser de, men husker de ikke akurat her jeg sitter nå.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #17 Skrevet 1. september 2012 Kapabel Monajenten Cat.68 Northernlights InaPetrine Babygullz Alva Sug lut Smurfen Andeby En blå og en rosa Zelda Mamma Mø ... Dette er de jeg husker fra ca 2008 og 2009, når jeg var mye her sist - utenom Cat.68 og Alva har jeg ikke sett de andre i det siste... JOOO - og Pila! Ja, hvor har det blitt av Pila, Monajenten og Northernlights. Og Hjemmetråkkende Sqauw (sikkert feil stavet)? Kanskje de rett og slett fikk seg et liv? Jeg syns synd på deg som kun er her inne fordi du ikke har noe liv utenom. (Jeg regner jo med at du snakker av egen erfaring, siden det sikkert er utenkelig for deg å anta noe du ikke har peiling på?) De fleste klarer nok å kombinere x antall innlegg her med et godt og innholdsrikt liv. Nå snakker JEG av egen erfaring altså. å kjære deg, ikke bekymre deg;) Skjønner jo at du er en svært opptatt og effektiv dame med dine 3000 innlegg, ikke alle klarer det, all ære til deg altså! God kveld:)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. september 2012 #18 Skrevet 1. september 2012 Kapabel Monajenten Cat.68 Northernlights InaPetrine Babygullz Alva Sug lut Smurfen Andeby En blå og en rosa Zelda Mamma Mø ... Dette er de jeg husker fra ca 2008 og 2009, når jeg var mye her sist - utenom Cat.68 og Alva har jeg ikke sett de andre i det siste... JOOO - og Pila! Ja, hvor har det blitt av Pila, Monajenten og Northernlights. Og Hjemmetråkkende Sqauw (sikkert feil stavet)? Kanskje de rett og slett fikk seg et liv? Jøss, den så jeg ikke komme Men helt seriøs, så tror jeg mange her har et liv selv om de henger mye på dib. Hva vet vi om de har permisjon, er hjemmeværende, sykemeldt eller rett og slett en stille og kjedelig jobb? Dib er ganske vanedannende, og da blir det kanskje til at man er innom her i stedet for f.eks facebook?
Gjest Heartbroken Skrevet 1. september 2012 #19 Skrevet 1. september 2012 Kapabel Monajenten Cat.68 Northernlights InaPetrine Babygullz Alva Sug lut Smurfen Andeby En blå og en rosa Zelda Mamma Mø ... Dette er de jeg husker fra ca 2008 og 2009, når jeg var mye her sist - utenom Cat.68 og Alva har jeg ikke sett de andre i det siste... JOOO - og Pila! Ja, hvor har det blitt av Pila, Monajenten og Northernlights. Og Hjemmetråkkende Sqauw (sikkert feil stavet)? Kanskje de rett og slett fikk seg et liv? Jeg syns synd på deg som kun er her inne fordi du ikke har noe liv utenom. (Jeg regner jo med at du snakker av egen erfaring, siden det sikkert er utenkelig for deg å anta noe du ikke har peiling på?) De fleste klarer nok å kombinere x antall innlegg her med et godt og innholdsrikt liv. Nå snakker JEG av egen erfaring altså. å kjære deg, ikke bekymre deg;) Skjønner jo at du er en svært opptatt og effektiv dame med dine 3000 innlegg, ikke alle klarer det, all ære til deg altså! God kveld:) Flink på hersketeknikk er du også, kjære deg Men godt at jeg ikke trenger bekymre meg da, for jeg fikk faktisk litt vondt av deg. Nå er det ca 4 uker til jeg kommer meg opp av sofaen så da blir det nok ganske mye roligere fra meg også her inne. Så gi ikke opp håpet, plutselig får jeg det travelt jeg også Men det jeg ville påpeke, var at det er forskjellige grunner til at vi er mye her inne og at man skal være litt forsiktig med å anta for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå