Gjest Ziva Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Du tror det ikke før du ser det. Han har ryddet i sine jaktting. Ryddet ladebenken. Ryddet våpenskapet. Tørket støv. Sortert sko i skohylla. Pakket vekk unødvendige ting. Ryddet ut av oppvaskmaskinen. Og nå støvsuger han, tar han frem vaskefilla ja da er det bare å vente på Scully og Mulder! Og vi har hatt sex 2 ganger på under 10 timer. Må si jeg lurer fælt på hva som har tatt besettelse i gubben min.
CaptainHindsight Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Og jeg som skulle til å skryte av at jeg har kjøpt alle sesongene av X-files som meg og mannen nå koser oss med... Du har nok mer å skryte av du da gitt
Gjest sug lut Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Siden du er på Dib er selvsagt svaret at han er utro med din søster og nabomannen. Les all hans post, epost og sms, sjekk kontoutskrifter og skrik til ham lenge.
Gjest Ziva Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 (endret) Siden du er på Dib er selvsagt svaret at han er utro med din søster og nabomannen. Les all hans post, epost og sms, sjekk kontoutskrifter og skrik til ham lenge. Åh faan det har jeg ikke tenkt på. Får dope han med rødvin og cognac og ri passord til face, mail og tlf ut av ham. Endret 1. september 2012 av Ziva
Patetica fåkksi Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 *venter i spenning på fortsettelsen* Det som ville vært X-files i denne kåken hadde vært om huset ryddet seg selv.
Gjest Ziva Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Ingen gode gjerninger uten en baktanke. Og den kom i morges. Gubben : Du søta, du vet at jeg elsker deg. Jeg stikker på duejakt i kveld jeg!! For du kan jo bare slappe av nå som det IKKE er noe husarbeide igjen!! Så kjenner jeg ham og duetrekket rett så blir det dueflåing i kveld, min yndlings geskjeft.
Patetica fåkksi Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Duejakt er bedre enn dårlig samvittighet for at han jaktet på ryper natt til lørdag, og flådde klærne av byttet sitt.
Gjest Ziva Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 En skikkelig kjernekar, bisnissmann til skjortesnippen. Men når jaktsesongen starter ja da spretter urmannen frem og jaktinstinktet er stort. Egentlig så minner han meg om ei goldentispe jeg en gang hadde. Snill som dagen var lang, men når hun så en and så forsvant fornuften og killerinstinktet var skremmende stort.
Gjest sug lut Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Mannen din liker sikkert godt å bli sammenliknet med ei tispe.
Gjest Ziva Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 Mannen din liker sikkert godt å bli sammenliknet med ei tispe. Tviler jeg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå