Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Jeg er i uke 36, og de to siste ukene har jeg mye mer utflod enn vanlig.. Går med truseinnlegg, skifter det flere ganger om dagen og det kjennes ganske tungt ut hver gang jeg bytter. kan sammenlignes med en tung tissebleie liksom.. Ikke at det er så tungt, men man kjenner at det er mye væske i det. I tillegg er det til tider et voldsomt press nedover og da kjennes det ut som jeg tisser på meg, enda jeg prøver så godt jeg kan å holde igjen. Jeg har to barn fra før, og da startet begge fødselen med vannavgang hvor vannet gikk litt etter litt. Er på en måte samme følelsen, bare at det ikke kommer så mye da.. Blir jo litt usikker, tenker at det bare er jeg som er "slapp" og ikke klarer å holde på urinen etter 3 svangerskap, men det er samme følelsen selv om jeg akkurat har vært på do og tissa også.... I tillegg har symfysemålet flatet veldig ut de siste to gangene hos jordmor, uten at hun har vært bekymret for det overhodet. helt normalt sier hun! Noen som har erfaring med å lekke fostervann? hvordan kjennes det ut?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Du er jo nesten fødeklar, så det er jo ikke utenkelig at du lekker fostervann. Det kjennes vel ut omentrent som om man tisser på seg... Bedre å ringe føden for å være sikker, slik at du kan bli satt i gang om ikke riene begynner av seg selv.
Vogndilla Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Høres ut som fostervann, ta med et vått bind til føden å få de til å teste det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå