Gå til innhold

Hvor raskt ble du gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 år og ble gravid på første forsøk.

Har hørt så mye snakk om at fruktbarheten reduseres fra man er i 20-årene, og går drastisk nedover fra fylte 30. Lurer derfor på hvor "vanlig" det er å bli gravid sporenstreks - i min alder.

Hvor lang tid brukte du, og hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid første gang når jeg var 25 år, brukte 7 mnd. Hadde gått på pilla i 7 år. Andre gang var jeg 27 år, brukte 2-3 mnd.

Skrevet

Han første kom med storken, da var jeg 19.

Rimelig uplanlagt, men en stor glede<3

Nr 2 tok vi som det kom.

Var vell året før den satt. Men nå var det ikke planlagt verken med el-tester eller noe slikt. Satt den så satt den, og fredag den 13 så gjorde den det^^

Skrevet

Med førstemann var jeg 31 og brukte ca 11 mnd på å bli gravid.

Men nr 2 var jeg 33 og ble gravid på første forsøk, om man kan kalle det det. Var ikke helt planlagt hvertfall. Brukte ikke prevensjon siden det tok så lang tid sist, og ett eneste samleie litt for nært eggløsning var det som skulle til. Men babyen var i aller høyeste grad velkommen da :)

Skrevet

Første var uplanlagt, andre satt etter 6 mnd prøving(hadde gått på p-sprøyte før det) og da lille var 3 mnd satt den tredje spira, uplanlagt den og man akk så velkommen :)

Skrevet

Var 28 da jeg ble gravid, etter 4 år med prøving.

Gjest April barn <3
Skrevet

Første gang jeg ble gravid var jeg 18, ikke planlagt.

Andre gang var jeg 23, ble da gravid en mnd etter p.pille slutt.

Skrevet

Jeg har blitt gravid 3 ganger, alle gangene på første forsøk. Alle gangene var i 20 årene.

Skrevet

Da jeg var 20 år tok det ca 1 år og 3 mnd. Da jeg var 29 år var det 8 mnd med eggløsningstester, beina i været, you name it! ;-)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Første barnet fikk vi da jeg var 31 år, og vi hadde prøvd i ca 18 mnd.

Andre barnet fikk vi da jeg var 33 år, og vi hadde prøvd i 6 mnd.

Skrevet

Var 25 med første, tok over et år...

Var 27 med andre tok ca et år...

Var 36 når jeg ble gravid med nr 3, da klaffet det første mnd uten p-piller, ble litt overrasket kan man si ;)

Skrevet

Her var ikke vesla planlagt, såkalt prevansjonsbarn, men veldig ønsket. Var 23 når ho kom til verden:D

Skrevet

Blitt gravid på første forsøk begge gangene. Har regelmessig syklus så det var enkelt å beregne ;)

Skrevet

Første forsøk når jeg var 35. 2 forsøk når jeg var 37. Men bomma litt på EL på første forsøk fordi mannen måtte bort med jobben.

Skrevet

Foreløpig har det tatt 2 år og det har ikke skjedd noe enda. Er 24.

Skrevet

Første gang satt det på første forsøk

Andre gangen satt det først på andre forsøk men da var det dobbel klaff - tvillinger.

Skrevet

Ble gravid rimelig raskt etter jeg begynte å ha sex med en fyr. Merkelig, kan ikke hatt sex mer enn et par dager før jeg ble gravid. Og jeg som veide 40 kilo, brukte amfetamin og heroin.

Skrevet

Første graviditet var jeg 25 år da jeg kutta pilla og brukte vel 4,5 mnd før jeg ble gravid.

Denne gangen er jeg 30 år og slutta på pilla og ble gravid på første eggløsning og knull:) hehe

Skrevet

Var 27 år og ble gravid på 2 forsøk.

Nå er jeg 31 og vi har brukt akuratt 1 år.Er i uke 12 nå..

Skrevet

På 1. forsøk begge gangene da jeg var 29 og 31:-)

Skrevet

29 år første gangen. Brukte 3 mnd. Mistet sent i svangerskapet.

30 år andre gangen, brukte også 3 mnd.

Har prøvd på nr 2 i 7 mnd nå og er 34 år.

Skrevet

Må legge til at spiren satt mnd etter jeg sluttet å røyke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...