Gå til innhold

Hat

Patetica fåkksi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overtrampende egojævler kan brenne.

Overtrampende egojævler som gir meg angst, fysiske sykdommer og tar all min energi og gnist kan brenne i helvete for evig og alltid, og tvinges til å suge Satan hver morgen, lunsj og ettermiddag helt til helvetet fryser.

God lørdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først en klem (men ettersom det er kranglesiden så klemmer vi vel ikke).

Jeg er en jævel til å sette meg på overtrampendeegojævler, og der kan jeg sitte til det blir helt stille. Hater overtrampendeegojævler.

Skrevet

I mitt enkle hamstersinn, når jeg møter på overtrampendeegojævler pleier jeg å forestille meg grunnen til hvorfor de er som de er. Som regel tenker jeg de er sånn nettopp fordi det å være overtrampende ego jævel er høydepunktet i livet deres. Og det er jo rimelig triste greier. En kan bare forestille seg hvordan de er privat og hvor lite kjærlighet som finnes rundt et sånt menneske.

Og hvis ikke det hjelper har jeg opprettet en ny spilleliste på spotify, samt lastet ned en haug med sanger etter gode innspill fra andre kranglere:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143967636-musikk-a-h%C3%B8re-pa-nar-en-har-lyst-til-a-v%C3%A6re-stor-og-sint/page__pid__144510608#entry144510608

<3 <3 <3 hjerteklemmer. Det er så vondt med angst! Hev deg over de fæle folka. Du er du og du duger. De er dem og de suger.

Skrevet

Jeg elsker dere, rett og slett!

Som regel tenker jeg de er sånn nettopp fordi det å være overtrampende ego jævel er høydepunktet i livet deres. Og det er jo rimelig triste greier. En kan bare forestille seg hvordan de er privat og hvor lite kjærlighet som finnes rundt et sånt menneske.

Akkurat dette, faktisk sannsynligvis ordrett også, er det jeg har tenkt og sagt høyt flere ganger i denne saken. "Tenk så liten han egentlig føler seg i livet sitt, når han får dette voldsomme behovet for å høvle over andre folk på den måten der så fort han har litt makt? Mennesker i balanse har aldri det behovet, om de så sitter på all makten i verden. Lykkelige mennesker bruker sin makt på å løfte andre opp, ikke tråkke dem med."

Osv.

Og jeg er så glad for at jeg og han ikke har en milimeter til felles hva angår lykke, balanse, selvkontroll og behov.

Likevel gjør det meg så forjævelig forbanna for det er faen meg ulovlig det som skjer. Type: politi om jeg vil.

Nei, føkk'em. Nå skal jeg snakke med hagen min.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kom plutselig på at jeg en gang for leeeeeeeeeeeeengesiden lovte deg å fortelle om What goes around, comes around. Eller som en klok gammel dame kalte det Nemesis.

Denne damen var så elskelig og snill at det ikke var mulig å finne noe som helst å bli sur på henne for. Mormor "het" hun og var gift med Beste (bestefar). De var aktive i en menighet hvor han var en av Eldste brødrene. Mormor fikk diabetes og fikk desverre en del bivirkninger av dette. Hun måtte amputerer et ben og mistet synet like etterpå. Alle (menigheten) syntes det var så fantastisk hvordan han tok vare på henne. Men han bedro henne etter noter, tok med seg "venninner" på hytta og fløy rundt hytteveggen med de mens mormor satt inne og hørte på radioen. Så sovnet mormor stille inn.

Da tok det ikke lang tid før beste kom flyvende med ei ny kjerring. Den mest snerpete kjerringa i hele menigheta, menigheten mente at de var et flott par. Og han fikk ikke slippe i buksa på henne uten ring på fingeren. Så da ble det bryllup i en alder av 77. Men da begynte moroa gitt ;)

Beste måtte gjøre opp arven etter mormor. Han brydde seg heller ikke om penger så han gjorde like så godt opp arv etter seg selv også. For han skulle jo gifte seg og flytte inn til den nye fruen. Som sagt så gjort huset ble solgt og arv fordelt.

Da ble det liv, for den nye fruen var ute etter en rik enkemann. hun trengte 1.5 mill til å legge i ny leilighet. Men da var de allerede gift og skilsmisse er tabu. Hun holdt et helvete man bare trodde djevelen kunne skape. Hun truet med advokater og politianmeldelse fordi familien "stjal" hennes (ja for det var jo det de skulle bli) penger. Det ble et kjølig ekteskap med hvert sitt soverom og no hankypanky. Hun terroriserte familien med brev og telefoner hvor hun hylte og skrek at de var gribber og ikke unnet henne (ja henne) en ny leilighet. Beste valgte å bite i det sure eplet. Han tok ut seperasjon og familien hans kjøpte en leilighet han kunne bo i.2 dager før seperasjonen gikk over i skilsmisse døde fruen. Ja ja tenkte vi og trodde at nå ville han stille opp for sin famile og være med på hytteturer og etc.

Det tok ikke lang tid før han kom drassendes med et nytt frueemne. Tilhørende menigheta denne også. Det ble nytt giftemål for han rakk jo ikke å bli skilt før 1.fruen døde. Så da er det fritt frem for nytt ekteskap med menighetens velsignelse.

Frue nr 2 (3) ble syk hun også. Så det han trodde skulle bli en kone som kunne ta vare på ham ble motsatt.

Vi mener og tror at mormor sitter på en "sky" og småhumrer for seg selv mens hun tenker på nemesisen, man får som man fortjener.

Så når noen er ekle og leie så tenk på at nemesisen til mormor kommer og biter de i ræva. :P

Ha en flott dag :D

Skrevet

Ziva, det er opptil flere jeg nå ønsker en tilsvarende flittig Nemesis-intervensjon.

Skrevet

Jeg er ganske så sikker på at en dag kommer den til de også.

Eksgubben min fikk mer enn han fiksa på en gang. Og så snill som jeg er så "godtet" jeg meg langt inni sjela over det og skålte med meg selv over et glass Sandeman.

Skrevet

De mentale bildene jeg får av denne tråden er ikke gode, spesielt ikke de som involverer suging av satan..

Skrevet
De mentale bildene jeg får av denne tråden er ikke gode, spesielt ikke de som involverer suging av satan..
Det er så jeg blir sterkt fristet til å ta tilbake mitt gamle "Satan i toern"-nick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...