Gå til innhold

Er det ikke typisk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...at en av de få gangene babyen min skikkelig gulper på meg, så er vi på kjøpesenter med en halvtimes kjøretur hjem, og at hun treffer midt i kløfta så all gulpen renner nedover på innsida av bhen og genseren min og jeg for en gangs skyld ikke hadde med noe jeg kunne bytte til? *sukk* Jaja, de hadde tilbud på singletter på h&m da, og jeg trengte vel egentlig en ny ammebh. :P Fra og med nå ligger det ekstra skift fast i bilen.

 

 

Har du opplevd noe slikt typisk? Del gjerne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe! Nei, heldigvis ikke vært utsatt for noe slik, men det hørtes unektelig litt komisk ut :-D :-D

Skrevet

Når ungen har vært tørr og uten uhell akkurat så lenge at du har begynt stole på at nå blir det aldri mer tisseuhell igjen, drar i dyreparken og tar tømmerrenna og ungen i skrekkblandet frys tisser gjennom sitt eget tøy og på hele fanget ditt når det kiler i magen så du er bløt på hele fremsiden av buksen, og selvfølgelig ikke har med noe skift ;)

Skrevet

Hehe...kjedelig når sånt hender. Jeg har ALLTID hatt med meg skiftetøy og våtservietter til jenta mi overalt hvor vi er. Synes det er greit å ha det med selvom vi sjelden har trengt det. Det er mye gulping og søling når de er bittesmå. Så blir det søling, tisseuhell osv når de er større. Men her forleden så tenkte jeg at nå er jenta mi så stor (4,5 år) så nå tar vi sjansen på å dra en tur uten å ha med noe skift. Og hva skjer.....joda ungen som har sittet en time i bilen har beina fulle av spring når vi kommer til Frognerparken. Full fart bortover og snubler som bare 4 åringer kan, midt i en hundedritt! På hender og klær......Så jeg tror vi fortsetter å ha våtservietter og et lite skift på lur jeg, er ikke så pes å ha med i forhold til hvor pes vi hadde det i Frognerparken og hele veien hjem med bæsj...

Skrevet

Jeg hadde en sprutgulp-baby, og måtte skifte overdel sikkert ter ganger om dagen. Selvom man bytter overdel så kan lukta sitte litt igjen, så jeg måtte ha med meg to-tre ekstra overdeler, ti gulpekluter og en parfyme overalt. slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...