Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Bortsett fra uteblitt mens har jeg ingen tegn på at jeg er gravid. Har nå tatt flere tester og alle viser poitivt. Dette føles helt merkelig, for forrige gang jeg var gravid lå jeg i fosterstilling i 4 mnd på grunn av ekstrem kvalme. Så kan det være så forskjellig fra et svangerskap til neste? Eller er det feil på testene?
najaden Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Du er nok gravid, ja. Symptomer kan variere fra svangerskap til svangerskap, så det betyr lite. Noen symptomer kan komme senere enn forrige gang, andre ikke i det hele tatt.
Preggers Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Min første graviditet(gutt) var så og si symptomfri, men nå med nummer 2 (jente)har jeg fått kjenne alle gravidplager...Kanskje du nå bærer et annet kjønn? Jeg har uansett blitt fortalt av både leger og jordmødre at alle svangerskap er forskjellige, så jeg tror nopk du kan slappe av. Du vil nok snart få merke tegnene Hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Bare rundt 7 uker, så har jo god tid til å få plager:P Forrige gang var jeg kvalm med engang! Jeg fikk jente sist:) Så kanskje det blir en gutt denne gangen da? Takk for svar Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå