Gå til innhold

Noen som har prøvd rettepermanent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

fornøyde?

Hvor mye koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettepermanent er det heldigvis ingenting som heter lenger, det ødela jo håret fullstendig ;)

 

Men Straight and shine er virkelig helt supert, koster flesk men resultatet blir supert. Har ikke prøvd selv (enda) men har venner som har gjort det og blitt kjempefine. Jeg sparer penger for å gjøre det jeg også, men jeg har tykt og ganske krøllete hår så prislappen for meg blir mellom 5 og 6.000 kr...

 

http://salongen.blog...etting_av_.html

Skrevet

Jeg har gjort det to ganger, med helt supert resultat. Det tar lang tid og er dyrt, men samtidig blir håret helt glatt (og veldig blankt!)

Jeg gjorde det på salongen Revir på Grunerløkka i Oslo og var innmari fornøyd. Det varte lenge.

Skrevet

5-6000 syns jeg var fryktelig mye

Husker jeg tok rettepermanent (ja det het det før :P) for noen år sida, jeg betalte 600.

Varer det lenge da? Syns det er mye å betale 5000 hvert halvår ;)

hi

Skrevet

Det varer til håret vokser ut, det håret som er blitt rettet blir aldri krøllete igjen, bare etterveksten.

 

Jeg har langt hår, og mye av det, siden det er tungt regner jeg ikke med at etterveksten blir noe problem før det blir ganske langt. Da kan jeg bruke rettetangen på etterveksten eller ta straight and shine bare i etterveksten (det koster ikke like mye).

 

Frisøren mente jeg ville komme unna med å ta etterveksten kanskje hver 8-12 mnd alt etter hvor fort det vokste.

Skrevet

Som sakt "rettepermanent" eller anti-permananet som jeg kjenner det som er noe dritt mot håret og frarådes virkelig.

 

Selv har jeg tatt Straight and Shine to ganger og det er supert.

Svindyrt i Norge, så jeg har tatt det i USA. Har da betalt rundt 100 dollar, så en kan jo nesten få tur og behandling i USA for samme pris som bare behandlingen i Norge :)

 

Straight and Shine dreper alle fall og krøller i håret, så håret er rett til det vokser ut. Jeg har tykt og tungt hår så hos meg gikk det nesten 2 år før jeg trengte å bekymre meg for etterveksten.

Skrevet

Jeg har en venninne som har gjort det. Selv ble hun kjempefornøyd, men jeg synes dessverre ikke det er så veldig fint. Håret ser veldig slitt ut, ser ikke naturlig ut i det hele tatt. Mulig det bare er noe med hennes hår som gjør at det ikke blir fint, siden det er så mange andre her som er fornøyd :)

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har så lyst, men vil ikke at håret skal bli slitt. Også er det så dyrt :P

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...