Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Hehe, må le litt når jeg leser om de som har fått komentarer og blikk når de har handlet på polet, fordi de er gravide eller har små barn med seg. Disse bedreviterne med sine meninger er overalt og jeg begynner faktisk å bli lei. Virker som om de mener de har rett til å komentere, gi råd og si sin mening bare pga. at jeg er gravid.. Var på matbutikken og handlet: Hadde såååå lyst på sjokade (har ikke spist det på 4 år og syntes igrunn ikke noe om det klisset, men MåTTE ha, hehe), så jeg plukka med meg en boks og da brøyter en eldre dame seg forbi meg, plukker opp en nugatti med mindre sukker mens hun høyt sier FEIL! Dama rekker meg nugattiboksen og sier at dette er den riktige jeg må kjøpe, for den er sååååå mye sunnere og den har nøtter som er bra for meg og barnet.. Er lettere sjokkert, men klarer å svare at jeg velger selv hva jeg vil spise og at hvis hun mener at det er bra å dø så er det sikkert bra med nugatti, selv for allergikere. Hehe kan bare si at det måpende ansiktet gjorde dagen for meg Dama klarte å stotre frem "beklager, jeg viste ikke du var allergisk". Hehe, hadde riktig nok ikke død, men hadde fått en heftig reaksjon og hadde sikkert havnet hos legevakta om jeg hadde spist nugatti, men jeg er så lei folk som skal bry og blande seg sånn BARE pga. at jeg er gravid at begeret rant over da Annet eksempel er når vi var å handlet i sverige og samboeren skulle ha snus. Jeg dilta etter inn i butikken (samtidig som et annet par kom inn), jeg sto tafatt midt på gulvet mens SAMBOEREN snoka i hyllene og i diskene. Det var SAMBOEREN som plukka ut 2-3 snus esker (dette så også parret) og det var SAMBOEREN som la det på kassabåndet (som igjen dette parret så). Jeg sto like tafatt midt på gulvet, men kom og betalte da samboeren hadde glemt lommeboka i bilen. Det er da dama forteller mannen i parret ganske så høyt og tydlig (meningen at jeg skulle høre det) at hun virkelig ikke syntes noe om gravide som snuser og at det er MYE farligere å snuse enn å røyke når man var gravid. Ble så satt ut at jeg ikke klartre å reagere der å da Skulle jeg da sakt til en mann neste gang jeg ser en kjøpe tamponger til dama si sakt: Jeg syntes virkelig ikke noe om menn som bruker tamponger... Og at det er farlig for menn å bruke tampong... (må gjøre skrekkelig vondt, hehe) Selv om man kjøper noe (eller bare betaler for det) betyr det ikke alltid at man skal bruke/spise det selv. Hvorfor mener folk de har rett til å oppføre seg slik ovenfor andre bare fordi personen er gravid eller har barn? Noen flere som har slike historier?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Herreminhatt , sitter her og måper! Den der nugattihistorien var jo helt ellevill. Gikk på polet selv og skulle handle vinkartong til mamma (som ikke har pol der hun bor) og følte meg ganske beglodd. Løste det med å ta opp telefonen og ringe mamma og diskutere vinmerker og årganger veldig så klart og tydelig.
Anina Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Jeg har kjøpt snus flere ganger til mannen min nå når jeg er gravid. Handlet flere ganger på polet har jeg og. Har ikke ofret det en tanke da jeg mener det er så innlysende at det ikke er til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå