Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Pleier for moro skyld å lese horoskopet i avisa, og av og til kan det jo stemme, men for det meste ikke. Har også lest en bok om de ulike stjernetegnene, og det som stod der stemte faktisk overraskende bra. Så, tror du på horoskop og leser du det i avisa/ukebladet? Vet du hvilket stjernetegn ungene dine har?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Ja jeg tror på det, men de i aviser og ukeblad er som regel bare svada. Jeg har tre store bøker om stjernene Ofte kan jeg vite på forhånd hvilke stjernetegn en person er og blir jeg tiltrekt av noen slår det ikke feil at det er en skorpion, siden jeg er tyr og det er mitt motpoltegn Går også veldig godt sammen med steinbukk. Nå dater jeg en kreps, noe som skal passe meg bra så det såh! hehe "holder meg unna" tvillingen, da de ofte har splittet personlighet. Fiskene og kreps er veldig snille følsomme mennesker. Vannmenn er noe overfladiske men sosiale og kreative. Jomruene er grublende og intellektuelle mennesker, selvkritiske. Litt korte fakta om de jeg kan mest om.
PintSizedDictator Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Jeg tror at de aller fleste klarer å få noe av horoskopet til å stemme om de leter lenge nok. Jeg har ingen tro på at stjernene kan forutsi hva som vil skje med deg eller er avgjørende for hvordan du er som person. Jeg har mer tro på at livet blir slik vi gjør det til. Valgene vi tar er avgjørende for hva som skjer videre.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Mer enn jeg liker å innrømme
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Det hender jeg leser horoskopet mitt i blader og aviser, mest for underholdning. Er jo så overfladisk at det må jo passe til en eller annen. Og elter man lenge nok så finner man noe som passer. Tror ikke på det.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Nei, jeg tror ikke på det. At stjerners og planeters plasseringer i forhold til hverandre skal avgjøre om jeg får ny jobb neste måned synes jeg faktisk er helt latterlig.. At økonomi, kjærlighet, gode og dårlige avgjørelser styres av dette tror jeg virkelig ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå