Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Måtte bare, har ikke noe større behov for oppmerksomhet føler jeg, men det hadde nålikevel vært litt morsomt å se hvordan andre oppfatter meg!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Jeg liker deg Du har mye bra å fare med Og jeg syns det er flott at du ønsker å hjelpe den familien du skrev om selv om noen prøvde å slakte initiativet ditt
Gjest Miryks Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Humrer som oftest godt av innleggene dine, selv om jeg ikke alltid er enig
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Du virker reflektert og ærlig, med sans for humor.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Jeg ler ofte med deg du er god! Du er i tillegg en klok dame som vil hjelpe og gjøre godt for andre =)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Noen ganger liker jeg deg, noen ganger ikke Men sånn er det med de fleste
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Jeg synes du ofte viser god innsikt og sympati ovenfor dine medmennesker. Samtidig som du står for det du mener!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Du er i slutten av 20-årene, og virker ganske urban Du har god utdannelse Du er skarp i svarene dine, noen ganger litt for skarp Du har et kult nick
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Du er litt hårete med mye varme.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2012 #11 Skrevet 1. september 2012 (endret) Du er i slutten av 20-årene, og virker ganske urban Du har god utdannelse Du er skarp i svarene dine, noen ganger litt for skarp Du har et kult nick Hmm, god utdannelse...vel, har studielån som en lege (seks års høyskole tilsammen), men bare sykepleier som tittel Beklager hvis jeg oppfattes som skarp noen ganger, noen dager er humøret dårligere enn andre, og tunga blir deretter. Ellers er det jo også slik at noen ganger trenger man (inkludert meg selv) bare å få et spark bak Ellers, takk for tilbakemeldingen Endret 1. september 2012 av UndrendeUllteppe
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2012 #12 Skrevet 1. september 2012 Du er litt hårete med mye varme. Høhø ja du skulle bare visst! Anlegger vinterpels på leggene as we speak!
bitthen Skrevet 1. september 2012 #13 Skrevet 1. september 2012 *liker* Synes du har mye fornuftig å komme med, ærlig og fornuftig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå