Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Er jo omtrent bare hva synes dere om tråder her nå jo. Var jo utrolig kjedelig og ganske uinteressant. ar dere ikke noe annet å skrive enn å fiske etter komplimenter...sukk. Får komme inn igjen når dere er ferdig
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer? Unnskyld meg men du virker bare helt... tragisk. Jeg er og drittlei av de trådene, snakk om å være oppmerksomhetsyk!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer? Unnskyld meg men du virker bare helt... tragisk. Jeg er og drittlei av de trådene, snakk om å være oppmerksomhetsyk! Du spurte, lov å svare da? Eller så var det dumt å spørre.. Du får lære å overse de da vet du, eller slutte å være på forumet for helga, så er problemet løst.
Gjest Heartbroken Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer? Unnskyld meg men du virker bare helt... tragisk. Jeg er og drittlei av de trådene, snakk om å være oppmerksomhetsyk! *Fnis* Noen skal vel muligens være litt forsiktige med å kalle andre tragisk Kan jeg foreslå at du lar være å klikke deg inn på tråder med "hva syns dere om meg" i overskriften? Så slipper du å irritere deg over alle de "tragiske" menneskene - men du har kanskje ikke så mye annet å gjøre på?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer? Unnskyld meg men du virker bare helt... tragisk. Jeg er og drittlei av de trådene, snakk om å være oppmerksomhetsyk! Du spurte, lov å svare da? Eller så var det dumt å spørre.. Du får lære å overse de da vet du, eller slutte å være på forumet for helga, så er problemet løst. Var ikke Hi som svarte deg der
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer? Unnskyld meg men du virker bare helt... tragisk. Jeg er og drittlei av de trådene, snakk om å være oppmerksomhetsyk! *Fnis* Noen skal vel muligens være litt forsiktige med å kalle andre tragisk Kan jeg foreslå at du lar være å klikke deg inn på tråder med "hva syns dere om meg" i overskriften? Så slipper du å irritere deg over alle de "tragiske" menneskene - men du har kanskje ikke så mye annet å gjøre på? Klikker meg ikke inn heller, men de trådene er overalt. Anonym #4 er ikke HI. Jeg har ikke kalt noen tragiske, synes bare dere er vel oppmerksomhetssyke
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer? Unnskyld meg men du virker bare helt... tragisk. Jeg er og drittlei av de trådene, snakk om å være oppmerksomhetsyk! *Fnis* Noen skal vel muligens være litt forsiktige med å kalle andre tragisk Kan jeg foreslå at du lar være å klikke deg inn på tråder med "hva syns dere om meg" i overskriften? Så slipper du å irritere deg over alle de "tragiske" menneskene - men du har kanskje ikke så mye annet å gjøre på? Ikke så mye annet å gjøre. hehe, det var det rette ræva som feis, med 2355 innlegg
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer? Unnskyld meg men du virker bare helt... tragisk. Jeg er og drittlei av de trådene, snakk om å være oppmerksomhetsyk! Du spurte, lov å svare da? Eller så var det dumt å spørre.. Du får lære å overse de da vet du, eller slutte å være på forumet for helga, så er problemet løst. Var ikke Hi som svarte deg der Beklager så meget, men hvordan skille en anonym fra en annen? Uansett, blir ban spurt, så gir man svar. Og det samme gjelder deg og HI, dere får droppe forumet for helga, eller lære dere å overse trådene
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #11 Skrevet 1. september 2012 Klikker meg ikke inn heller, men de trådene er overalt. Anonym #4 er ikke HI. Jeg har ikke kalt noen tragiske, synes bare dere er vel oppmerksomhetssyke Oppmerksomhets syke, fordi man lurer på hvilke inntrykk man har gitt den tiden man har vært her? Jaja, da er vi nok det da. Jeg synes det bare er moro å se hvilke inntrykk jeg har etterlatt etter at jeg ble aktiv her inne, om det er negativ respons eller positiv, så er det fortsatt moro å finne ut av..
Gjest Heartbroken Skrevet 1. september 2012 #12 Skrevet 1. september 2012 Nei, det er vi ikke... Var det noe mer? Unnskyld meg men du virker bare helt... tragisk. Jeg er og drittlei av de trådene, snakk om å være oppmerksomhetsyk! *Fnis* Noen skal vel muligens være litt forsiktige med å kalle andre tragisk Kan jeg foreslå at du lar være å klikke deg inn på tråder med "hva syns dere om meg" i overskriften? Så slipper du å irritere deg over alle de "tragiske" menneskene - men du har kanskje ikke så mye annet å gjøre på? Ikke så mye annet å gjøre. hehe, det var det rette ræva som feis, med 2355 innlegg Men jeg klager heller ikke over at andre er her jeg. Du ser sikkert forskjellen om du prøver?
Gjest overlord Skrevet 1. september 2012 #13 Skrevet 1. september 2012 Siden jeg kjeder meg akkurat nå har jeg til hensikt å svare på dem alle sammen. Aldeles uten filter.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2012 #14 Skrevet 1. september 2012 Ooooh nå må jeg bare!!
PintSizedDictator Skrevet 1. september 2012 #15 Skrevet 1. september 2012 Er igrunnen enig med HI jeg. Kan dere ikke lage -en- tråd og holde det der? Noe a'la "Beskriv personen over deg". Jeg er ikke her for å lese om hva folk syns om alle dere andre, og nei, jeg har faktisk ikke tenkt å bli skjøvet unna fordi dere ikke begriper hvor fantastisk uintressant dette blir etter en stund for oss andre. Og det er faktisk forskjell på å svare voksent og konstruktivt og det å svare som min 10 årige datter når hun blir konfrontert med noe Hva med å ha litt selvinnsikt og godta at kanskje ikke alle vil ha forumet oversvømt med "si noe pent om meg" tråder. For all del, dere er sikkert fine mennesker, men er dte ikke bedre å få det bekreftet uoppfordret?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #16 Skrevet 1. september 2012 Er igrunnen enig med HI jeg. Kan dere ikke lage -en- tråd og holde det der? Noe a'la "Beskriv personen over deg". Jeg er ikke her for å lese om hva folk syns om alle dere andre, og nei, jeg har faktisk ikke tenkt å bli skjøvet unna fordi dere ikke begriper hvor fantastisk uintressant dette blir etter en stund for oss andre. Og det er faktisk forskjell på å svare voksent og konstruktivt og det å svare som min 10 årige datter når hun blir konfrontert med noe Hva med å ha litt selvinnsikt og godta at kanskje ikke alle vil ha forumet oversvømt med "si noe pent om meg" tråder. For all del, dere er sikkert fine mennesker, men er dte ikke bedre å få det bekreftet uoppfordret? Helt enig. Der sa du det. Er også lei av at de bruker anonymforumet til å boose opp seg selv og fiske ettr komplimenter. Syntes det er tragisk.
<3Miinsiin<3 Skrevet 1. september 2012 #17 Skrevet 1. september 2012 Må sei at eg igrunn e litt enig med HI, blir kje reelle tilbake meldingar her likevel, ingen som kjenne ein personlig, komme bare an på ka intrykk ein har fått igjennom enkelte innlegg ein har hatt!! Men for alt i verden, ein gjere som ein vil, men må personlig sei at eg får ett visst intrykk av de som lage sånne innlegg, tenke jo at de e ute ette kompliment!! Men som sagt, mon meining gjer som dåke vil, eg velge å ikkje gå inn på dei trådene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå